واحد مرکزی خبر نوشت:

رسانه های فرانسوی روز یکشنبه از توافق دیدیه دشام مربی سابق المپیک مارسی با فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت تیم ملی این کشور در دو سال آینده خبر دادند.
روزنامه ورزشی لاکیپ و رادیو ار ت ال RTL گزارش دادند قرارداد دیدیه دشام با فرانسه، قهرمان جهان در سال هزار و نهصد و نود و هشت در صورت راهیابی تیم ملی فرانسه به جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل، دو سال تمدید می شود.
دشام روز دوشنبه از مارسی جدا شد.
نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه روز دوشنبه نخستین بار با دشام، برای جانشینی لوران بلان، هم تیمی سابق او در تیم ملی دیدار کرد.
گرائه روز سه شنبه در پایان نشست کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال فرانسه گفت: « دشام در فهرست ما قرار دارد. من او را از مدت ها قبل می شناسم او گزینه خوبی است ».
این فدراسیون روز شنبه از دیدار دوباره بلان و گرائه برای مذاکره درباره جزئیات این همکاری خبر داد.
لاکیپ نوشت گی استفان، دستیار دشام در المپیک مارسی او را در هدایت تیم ملی فرانسه همراهی خواهد کرد.
لوران بلان سال دو هزار و ده هدایت آبی پوشان فرانسه را به عهده گرفت اما اوایل این هفته به علت عدم توافق با فدراسیون فوتبال فرانسه از تمدید دو ساله قرارداد خود خودداری کرد.
تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از حذف در دور نخست جام جهانی دو هزار و ده و یورو دو هزار و هشت، با هدایت بلان به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 رسید اما در این مرحله از اسپانیا ( دو - صفر ) شکست خورد و حذف شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، دیدیه دشام چهل و سه ساله، یکصد و سه بار با پیراهن تیم ملی فرانسه بازی کرده است.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =