درطول مدت ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ،سفرهای استانی زیادی صورت گرفته است ودر طول این سفرها صحبت های فراوانی در ارتباط با آبادانی مناطق مختلف ایران شده است.

برای مثال در سفری که هیات دولت به شهر بروجرد داشته از ساخت سد گلرود خبر داده اند اما با گذشت دو سال از این وعده هنوز خبری از پیشرفت فعالیت های عمرانی سد نیست.

در این زمینه یکی از کاربران ما از بروجرد این طور نوشته که: به گفته یک مقام مسئول در بروجرد ساخت سد گلرود از دستور کار دولت خارج شدو  این بدترین خبری بود که می شد به مردم این شهر و کشاورزان  آن داد

و اما در پاسخ به این سوال بیژن داوودی (معاونت سیاسی فرمانداری بروجرد) به خبرآنلاین می گوید: ساخت سد گلرود لغو نشده است و ما در حال پیگیری هستیم .البته این پروژه در چند سال اخیر دچار افت و خیز هایی شده است وما امیدواریم با مشخص شدن تامین اعتبار از سوی دولت ساخت این سد به شکل جدی تری انجام شود. البته ما فعلا نمی توانیم زمان مشخصی را برای افتتاح این سد مشخص کنیم چراکه این کار زمان زیادی می برد اما با این حال امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر دغدغه شهر وندان بروجردی مان را حل کنیم.

داوودی همچنین می گوید: اگر ساخت سد گلرود ادامه پیدا کند بسیار مفید خواهد بود چون از این نظر هم آب شر و هم آب برای کشاورزان تامین خواهد شد و به لحاظ اقتصادی هم بسیار به صرفه است.
47236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    36 0
    بابا سد ابیورد چندین ماه تعطیل بود صدای هیچ مسئولی در نیامد حدود 200 نفر کارگر مستقیم بیکار شدند(شهرستان درگز)
  • کشاورز بروجردی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    54 0
    خبر آنلاین یه دونه ای... ولی میترسم دوباره اینا قولایی سر خرمنی بدن... ممنون که پیگیری....ممنون....
  • بدون نام IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    61 0
    سلام و عرص ادب خبر آنلاین بسیار بسیار ممنون که پیگیری کردید اما این رو بدونید که این سد گلرود بروجرد تو دور ششم نماینگی کلنگش به زمین زده شده الان دور نهمیم چرااااااااااااااااااااااااااااینقدر مسئولین بی مسئولیتند چرااااااااااااااااااااا؟ زمان آقای خاتمی کلنگش به زمین خورده و شروع به کار شده نه زمان آقای احمدی نژاد باز هم ممنون که پیگیری کردید امیدواریم که این حرف راست باشه خبر آنلاین والله شما از صد تا مسئول بهترید حداقل کاری که تونستید واسه ما کردید بازم مزاحم میشیم