ایسنا نوشت:

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي با بيان اينكه اجراي طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مدتي است آغاز شده اما از امروز به طور رسمي افتتاح مي‌شود، اظهار كرد: تاكنون 40 مركز بهداشتي و درماني مجري طرح پزشك خانواده شده‌اند.
دكتر احمدرضا فرسار با بيان اين كه بيش از هزار و 500 پزشك در اين طرح ثبت‌نام كرده‌اند، عنوان كرد: از اين تعداد 160 تن اقدام به عقد قرارداد با بيمه نموده‌اند و باقي پزشكان به مرور و با فراهم آوري امكانات و تجهيز مطب‌هاي خود اين پروسه را طي مي‌كنند.
وي ادامه داد: با توجه به جمعيت 10 ميليون نفري تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، لازم است 2500 پزشك ديگر در طرح ثبت نام كنند تا امكان ارائه خدمات براي تمام مردم فراهم شود.
فرسار با بيان اينكه اجراي اين طرح به كاهش پرداخت از جيب مردم منجر مي‌شود، اظهار كرد: مراجعه كنندگان در سطح اول ارائه خدمات درماني، هيچ هزينه‌اي پرداخت نخواهند كرد و هزينه‌هايي نظير دارو، آزمايش، راديولوژي و سونوگرافي براي آن‌ها رايگان خواهد بود.
وي درباره نحوه ثبت‌نام مردم در طرح پزشك خانواده، اظهار كرد: مردم پس از تماس با شماره تلفن 8999 منطقه محل سكونت خود را اعلام مي كنند، پس از آن پزشكاني كه در نزديكي محل سكونت‌شان هستند به آن‌ها معرفي مي‌شود.
محدوه جغرافيايي مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي شامل مناطق شهرداري 14،13،12،9،8،7،6،5،4،3،2،1 ، قسمتي از محدوده منطقه 15 شهرداري تهران (ضلع شمالي خيابان خاوران)، 21،18، 22 و همچنين شهرستان‌هاي شميرانات، ورامين، پاكدشت، دماوند، فيروزكوه، شهريار، قدس، ملارد، بهارستان و رباط كريم است.
4545
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    15 4
    پزشکان برای شکایت از سازمانهای بیمه گر به خاطر عدم پرداخت مطالبات و از وزارت بهداشت بخاطر این طرح استثماری باید به کجا تلفن کنند؟
    • بدون نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
      4 4
      برای مردم وطنت کار کردن شده استثمار لابد اگه برن تو بیمارستانهای کانادا میشن باکلاس
  • بدون نام US ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    16 2
    از 1500 پزشک ثبت نام کرده فقط 160 نفرشان مطب دار بوده اند !!!!!!! این خودش نشان می دهد این طرح برای پزشکان چقدر جاذبه دارد
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    0 0
    وقتی از اجرای این طرح خبری نیست !!!!! چه باید کرد اول اختلافاتشون حل میکردند و بعد به روز میشدن بهتر بود والله.
  • mina IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
    0 0
    با این کار فقط دو لت پول بیت المال رو هدر میدهد چون مردم میروند پیش متخصص هم پول آزاد میدهند هم پزشکان عمومی یه پولی از بیت المال می گیرند برای هیچ و پوچ