نماینده اردکان گفت: ستاد ویژه ای که برای مقابله با گرانی ها و شرایط اقتصادی فعلی ایجاد شده تنها می تواند هماهنگ کننده دستگاه ها باشد و حق دور زدن قانون را ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا تابش صبح امروز در اخطاری با اشاره به تحریم های اعمال شده از سوی کشورهای استکباری و چالش های بوجود آمده ناشی از آن، گفت: دولتمردان در شرایط فعلی تمهیداتی اندیشیده اند که انصافا جای تشکر دارد. هرچند باید قبل از آن پیش بینی های لازم صورت می گرفت.
وی به گزارش وزاری اقتصادی دولت در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته مجلس اشاره و تصریح کرد: طبق اصل 176 قانون اساسی ستاد ویژه ای برای مقابله با گرانی ها و شرایط اقتصادی فعلی ایجاد شده است که تنها می تواند هماهنگ کننده دستگاه ها باشد و حق دور زدن قانونی و فراخوانی را ندارد. از سوی دیگر مشی مقام معظم رهبری دادن حکم حکومتی مگر در موارد کاملا اضطراری نیست؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه قانون گرایی را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان ساخت: اما در حال حاضر مشاهده می شود که دولتمردان به بهانه تحریم ها، قوانین را دور می زنند. در حالیکه اگر نیاز به اصلاح یا تغییر برخی قوانین است باید روال قانونی آن طی شود تا هم کار دستگاه ها مختل نشود هم شان مجلس حفظ شود.
 
تسلیت لاریجانی به نمایندگان کرمانشاه و رفسنجان
علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با تسلیت فوت همسر سید"سعید حیدری طیب" نماینده کرمانشاه به وی و خانواده اش، گفت: در چند روز گذشته همسر و خانواده آقای طیب در حال انتقال و اسکان در تهران دچار حادثه شد که همه همکاران را دچار تاثر کرد که امیداواریم خداوند به خانواده ایشان صبر عطا نماید. وی همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود فوت والده "حسین آذین" نماینده رفسنجان را به وی و خانواده اش تسلیت گفت.

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند ایرانی IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    7 0
    باید بالاترین مجازات را برای گرانفروشان و محتکرین در نظر گرفت و همچنین واردات اقلام غیر ضرور اگر میخواهیم مانند هندوستان خودکفا شویم