مس کرمان در حالی از 4 بازی یک امتیاز گرفته که در این چند هفته با حاشیه‌های زیادی هم دست و پنجه نرم کرده است و این حاشیه‌ها بیشتر توسط لیدرهای این تیم به وجود می‌آید.

ابراهيم قاسمپور سرمربي مس كرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاين در مورد حاشيه‌هايي كه در كرمان وجود دارد مي‌گويد:« در همه جاي ايران معمولا اين حاشيه‌ها وجود دارد كه البته كم و زياد است. در اين مورد بهتر است از مسوولان باشگاه سوال كنيد كه چرا اين حاشيه‌ها وجود دارد.» قاسمپور در پاسخ به اين سوال كه آيا ليدرهاي مس كرمان همچنان در تمرينات حضور دارند خاطرنشان مي‌كند:« من به باشگاه گفتم كه ليدرها نبايد سر تمرين حاضر شوند و مسوولان تيم هم چنين نظري داشتند و حالا تمرينات ما با آرامش برگزار مي‌شود. الان بچه‌ها با انگيزه زيادي تمرين مي‌كنند و اميدوارم اين نحسي دست از سر تيم ما بردارد.»
از سرمربي مس كرمان در مورد ناكامي رضا عنايتي در گلزني سوال مي‌كنيم كه می‌گوید:« تيم ما در زدن ضربات آخر مشكل دارد و بايد بيشتر كار كنيم تا از فرصت‌ها نهايت استفاده را ببريم. گاهي وقت‌ها پيش مي‌آيد كه بازيكني مثل عنايتي هم فرصت‌هاي گلزني را از دست مي‌دهد ولي اميدوارم كه با تمرينات بيشتر اين مشكلات را پشت سر بگذاريم.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =