قسمت اول سه‌گانه مستند زندگی زنده‌یاد علی حاتمی به کارگردانی الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی جمعه سوم شهریور از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی این فیلم، در مستند زندگی علی حاتمی که بخشی از فیلمبرداری آن سال 1383 انجام شده و اجرای آن را اکبر عالمی بر عهده دارد، هنرمندانی چون جمشید مشایخی، محمدعلی کشاورز، مرتضی احمدی، ژاله علو، مرتضی ممیز، جمشید لایق، سروش خلیلی، فخری خوروش، بیژن محتشم، داریوش اسدزاده، جلال‌الدین معیریان، اصغربیچاره، بیژن بیرنگ، مجید میرفخرایی و احمد بخشی به تحلیل شخصیت هنری زنده‌یاد حاتمی می‌پردازند.

علی حاتمی (1375-1323) کارگردان و فیلمنامه‌نویس بیش از 10 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی در کارنامه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های سینمایی «حسن کچل»، «طوقی»، «خواستگار»، «سوته‌دلان»، «حاجی واشنگتن»، «کمال‌الملک»، «مادر» و «‌دلشدگان» و سریال‌های «سلطان صاحبقران» و «هزاردستان» اشاره کرد.


هموطنان داخل کشور می‌توانند مستند زندگی علی حاتمی را با استفاده از آنتن‌های دیجیتالی روی شبکه جام جم یک تماشا کنند.
 
ساعت پخش این مستند در روز جمعه سوم شهریور به این ترتیب است: جام جم 1: 19:45 به وقت تهران، جام جم 2: 3:20 بامداد به وقت تهران، جام جم 3: 13:40 به وقت تهران، ایرانیان مقیم لس آنجلس، جام جم 2: 15:40 (در قاره‌های آمریکا - اروپا - آسیا ـ اقیانوسه، در هر سه شبکه جام جم 17:20 به وقت محلی است.)
 
58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shadi IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    2 0
    خدا رحمت کنه حاتمی رو. واقعا اگر حاتمی تا حالا زنده بود و این جماعت همکاران تقاضا کننده 500 میلیونی مسکن را می دید چه حالی بهش دست میداد؟!!حاتمی دیگه تکرار نمیشه.بیاییم قدر بیضایی و تقوایی و مهرجویی و ... را بداریم.