یک سخنگوی پلیس، نشانه های مرگ "روبرت انکه" دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان را بیانگر خودکشی دانست که این گفته از سوی مشاور و دوست وی نیز مورد تایید قرار گرفت.

 به گزارش ایرنا،  رسانه های آلمان از مرگ "روبرت انکه" دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و تیم هانوفر بدون اشاره به جزییات آن خبر دادند.

مشاور و دوست "انکه" در این باره گفت: من نیز این خبر غم انگیز را تایید می کنم. وی دیگر در قید حیات نیست و دلیل آن نیز خودکشی می باشد.

وی با اشاره به اینکه دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان از افسردگی رنج می برد، از اعلام جزییات بیشتری در باره مرگ انکه خودداری کرد.

این در حالی است که "اشپیگل" نحوه مرگ "انکه" را ناشی از تصادفی دانست که امشب (سه شنبه شب) در یک تقاطع راه آهن در شهر "نویشتات آم روبنبرگه" رخ داده است.

"اشتفان ویتکه" رییس قسمت مطبوعاتی پلیس شهر "هانوفر" نیز رخ دادن تصادفی مرگبار را در این تقاطع تایید کرد.

از "روبرت انکه" یک دختر هشت ماهه باقی مانده است که او را در ماه می به فرزند خواندگی قبول کرده بود.

"انکه" که چندی قبل به عفونت روده ای مبتلا شده بود، 4 بازی تیم ملی فوتبال آلمان را از دست داد و برای بازی دوستانه مقابل تیم های ملی فوتبال شیلی و ساحل عاج در ماه جاری میلادی دعوت نشد.

"یوآخیم لاو" سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به "انکه" گفته بود که به رغم دعوت نشدن به تیم برای انجام این بازیها، وی همچنان گزینه اصلی برای دروازه بانی تیم ملی فوتبال آلمان است.

از طرفی به گزارش وبسایت کانون هواداران بایرن مونیخ و به نقل از کیکر ؛روبرت انکه دروازه بان تیم هانوفر و ملی آلمان امروز سه شنبه به علت تصادف با قطار در گذشت.

این دروازه بان 32 ساله آلمانی چند هفته ای بود از نوعی عفونت رنج می برد اما هفته گذشته برای هانوفر بازی کرد. انکه در تصادفی شدید در محل عبور قطار از جاده کشته شد، پلیس به خودکشی مظنون است. انکه در سال 2006 دختر دو ساله اش را به علت عارضه قلبی از دست داده بود.

او برای بازی های دوستانه تیم ملی آلمان مقابل شیلی و ساحل عاج انتخاب نشده بود اما یواخیم لو سرمربی آلمان اعلام کرده بود او در حال حاضر کاندیدای اول حضور در دروازه آلمان برای جام جهانی است. انکه 8 بازی ملی برای آلمان انجام داده.داده.

دکتر تئوتوانسیگر رئیس فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد ما مبهوت و پر از اندوه از اتفاق رخ داده شده هستم و با همسر انکه ابراز همدردی کرد.

وی پیش از این در تیم های فنرباعچه، بارسلونا، بنفیکا لیسبون و مونشن گلادباخ نیز بازی کرده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 24058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۰
    2 0
    خدایش بیامرزاد