مهر نوشت:

امیر مشهدی عباس از حضور نمایش"اخمالو خان" در بخش مسابقه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.
امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان  گفت: نمایش "اخمالوخان" برای حضور در بخش مسابقه نوزدهمین جشنواره کودک و نوجوان همدان انتخاب شده‌است. این نمایش که ترکیبی از سه نمایش اجرا نشده من است سال 89 در تالار هنر روی صحنه رفته بود.

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش توضیح داد: قصد دارم به زودی تله فیلمی را به سفارش سازمان ترافیک آغاز کنم که در مرحله پیش تولید قرار دارد و هنوز نامی برای آن انتخاب نشده‌است. این فیلم تلویزیونی در ارتباط با کودکان است و قرار است به تهیه کنندگی امیر فروتن از شبکه آموزش پخش شود.

وی ادامه داد: همچنین نویسندگی تله فیلم "گاهی پیش می‌آید" به کارگردانی اکبر شهبازی و تهیه‌کنندگی مجید عباسی را هم برای پخش از شبکه قرآن برعهده داشته‌‌ام که در نوبت پخش قرار دارد. این فیلم تلویزیونی یک طنز اجتماعی است و دو خانواده با دو طبقه مختلف را به تصویر می‌کشد که در یک اسباب کشی جای وسائلشان با هم عوض می‌شود و مشکلاتی را در طول یک شبانه روز برایشان به وجود می‌آورد. اردلان شجاع کاوه، شهروز ابراهیمی و شیوا بلوریان بازیگران این تله فیلم هستند.

مشهدی‌عباس افزود: مجموعه تک قسمتی "چشماتو نبند" هم به نویسندگی و کارگردانی من هر روز از شبکه آموزش در حال پخش است. این مجموعه هر روز تا آخر مهرماه ساعت 14:30پخش می‌شود و در دو قالب عروسکی و مستند برای مخاطب خردسال و کودک ساخته شده است.

مجموعه "چشماتو نبند" در مدت چهار ماه از ابتدای تابستان هر روز جز جمعه‌ها روی آنتن می‌رود. عروسک گردانی را بهناز مهدی‌خواه و سارا حسنی بر عهده دارند و سیمین براتی صداپیشه هر دو عروسک است. تدوین کار را حمیدرضا حسینعلی انجام می‌دهد و مجید نصیری مدیر تولید گروه است.

301301
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =