عدم فروش بلیت مدت دار مترو یکی از مشکلات مطرح شده خوانندگان خبرآنلاین بود. روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو با ارسال جوابیه ای عنوان داشت:هم اکنون بلیت های مدت دار مترو عرضه می شود.

یکی از خوانندگان در باره بلیت مدت دار مترو نوشته: "بلیت های مدت دار مترو ، چند وقتی هست که مطلع شدم تو مترو بلیت های اعتباری مدت دار دیگه فروخته نمیشه. واقعا جای تعجبه یه مدت مترو خودش تبلیغ می کنه که مردم بیایید بلیت مدت دار سالیانه بخرید و از مزایای اون استفاده کنید و وقتی این طرح بین مردم جا میفته تازه مسولین مترو یادشون میفته که ضرر کردن. مترو با مسافران زیادش تبدیل به حمل و نقل رنج آور شده حداقل مسولان امر از این یه مزیت که به نفع مردمه، دست بردارند. "

اما احسان مقدم- مشاورمدیرعامل و مدیرروابط عمومی واموربین الملل شرکت بهره برداری در پاسخ به این خواننده چنین برای خبرآنلاین نوشته است: "پیرو مذاکره بعمل آمده باواحد پشتیبانی فروش بلیت اعتباری شرکت توسن و استعلام از ایستگاه ها، در حال حاضر بلیت های اعتباری (مدت دار یک ساله -مبلغ دار از 20000 تا 400000 ریال )‌در تمامی باجه های فروش بلیت اعتباری به مسافرین محترم عرضه می شود."
47235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    5 2
    بلیت اعتباری مبلغ دار رو شما فرموده اید جناب مقدم ولی مورد سوال مردم بلیت مدت دار است ببم!
  • بدون نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    2 0
    شركت مخابرات چندي قبل در سطح وسيعي از شهر تهران قبض توزيع نكرد و مدتي بعد تلفن تعداد زيادي را قطع كرد كه بعداز مراجعه مشتركين و شكايت ، دفاتر گفتند اشتباه شده ،پول بصورت حضوري پرداخت شده ولي مدتي بعد كه قبض جديد آمد مبلغ 1000 تومان بابت قطع و صل كه اشتباه مخابرات بود ذكر شده حساب كنيد حداقل يك ميليون شماره در باره يشان اشتباه شده باشد چه مبلغي ميشود / در آينده نيز ممكن است اين اشتباهات در آمد زا تكرار شود/ شكايت هم صورت گرفت ولي...
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
    0 1
    خواهشا یک بررسی دقیق کنید و بی مورد شایعه درست نکنید من دیروز بلیت مدت دار یکساله خریدم به همین دلیل است که ما جهان سومی هستیم به خاطر افکار مردم واین شایعه ها .... تاسف ...
  • خاتمی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    2 0
    جناب دکتر فاطمی ضمن عرض تبریک از شما خواهش می کنم مرا راهنمایی نمایید من دقیقا23 روز است در گیر هستم ولی هیچ جا پاسخ گو نبوده وختم شده به پیمانکار.خواهش میکنم مرا به حق خود برسانید چون اوضاع مالی خوبی ندارم کارت مدت دار یکساله خریداری نموده فیش هم هست اما دو ماه کار نکرده غیر فعال شده یکی می گوید سوخته .یکی میگه به ما ارتبای نداره و...من به خاطر اینکه از مزایا استفاده کنم این کار را نمودهام حقم نیست که بابت 2ماه 55هزار تومانم از بین برود خواهش می کنم مساعدت نمایید-
  • زهرا میرزاحسینی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    5 1
    چرا متروی تهران برای کسانی که بلیط اعتباری سالیانه خود را گم کرده اند فکری نکرده است به نظر من یا راهی داشته باشه کارت را از اعتبار ساقط کند یا اینکه هزینه دوباره کارت یا جریمه ای بگیرید و آن را دوباره صادر کند. چرا پس موقع خرید به ما رسیده داده می شود و تاکید می شود که رسید را نگه داریم.
  • اسماعيلي IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    3 0
    لطفا سريع تر نسبت به اين مشكل كه براي بيشتر افراد ايجاد شده دستورات مقتضي را صادر فرمائيد پيشاپيش از همكاري جنابعالي كمال تشكر و قدرداني را داريم
    • اسماعيلي IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      2 0
      با سلام اينجانب نيز خواهشمند هستم كه هرچه سريعتر نسبت به صدور كارت هاي ساليانه كه بوده قبلاً اقدام نمائيد چون بسياري از اقشار جامعه قادر به تامين هزينه حمل و نقل نمي‌باشند از مساعدتي كه انجام مي‌دهيد پيشاپيش از شمال قدرداني مي‌گردد اسماعيلي از تهران
  • ندا A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    4 0
    تكليف ما دانشجويان چي ميشه كه از مترو بي آر تي استفاده مي كنيم و شما كارت 1 ساله رو جمع كرديد ما مثله بچه هاي شما ماشين شخصي نداريم و مجبوريم از وسائل نقليه عمومي استفاده كنيم خيلي بي رحميه در حق ما
  • مهسا IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    شما از کجا خریدید؟ من از متروی اکبانان-انقلاب-ولیعصر و صادقیه پرسیدم و گفتند هنوز بیلط های یک سالانه نیومده.