مهر نوشت:

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: باتوجه به عدم انعقاد قرار داد با شرکت های بیمه ای طی این مدت ، قصد داریم قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان را برای دو ماه دیگر تمدید کنیم.
علی اکبر خبازها  با اشاره به اینکه فقط 5 روز به اتمام مهلت قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان باقی مانده است ، افزود: با توجه به پایان مهلت بیمه تکمیلی از ابتدای تابستان از طریق روزنامه ‌ها اعلام کرده ایم که برای سال جاری با شرکت بیمه‌ ای که خدمات بیشتری ارائه و حق بیمه کمتری دریافت کند، قرارداد منعقد خواهیم کرد.

وی گفت: متاسفانه طی این مدت رایزنیها نتیجه ای در بر نداشته و موفق به انعقاد قرار داد جدید با هیچ یک از شرکتهای بیمه ای نشده ایم.

به گفته رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، حق بیمه ‌ای که شرکت‌ های بیمه ‌ای برای انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با بازنشستگان تامین اجتماعی درخواست می کنند بالاست و بازنشستگان باتوجه به درآمدشان توان پرداخت آن را ندارند و همین موضوع باعث عدم انعقاد قرار داد شده است.

خبازها تاکید کرد: امیدواریم بیمه دی تمدید دو ماهه قرار داد رابپذیرد و در صورت موافقت احتمال اینکه قرار داد سال آینده را نیز با این بیمه منعقد کنیم زیاد است.

وی گفت: تاخیر در پرداختهای سال گذشته تاحدودی باعث نارضایتی مسئولان بیمه دی شده بود که امیدواریم با روان سازی پرداختها و همچنین اندکی بیشتر شدن قیمت فعلی بیمه تکمیلی بتوانیم رضایت آنان را جلب کرده و مجددا با این بیمه قرار داد منعقد نماییم.
45301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باقری IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    2 0
    با سلام بنده نزدیک چند ماه قبل مدارک بیمارستانی خود را تحویل مسئولین بیمه دی روبروی تاتر شهر دادم. از بنده شماره تماس گرفتند و مقرر شد با من تماس بگیرند.اکنون پس از گذشت 4 ماه هیچ خبری نیست حتی حساب قرض الحسنه دی هم دارم. لطفا راهمنایی فرمائید.
  • بدون نام IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    1 0
    چرا کاارمندان یمه دی قزوین انقدرنامنظم و بی تجربه هستن؟ چرا با این بیمه قراداد بسته شده؟ وقتی اعتراض کردیم حتی رئیسش هم چیزی از بیمه نمیدونست !! لطفا" راهنمایی بفرمایید ما باید چکارکنیم؟
  • احمدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    0 2
    کارکنان بیمه دی قم با بازنشستگان رفتار درستی ندارند و طلبکارانه بر خورد میکنند ما سال گذشته اصلا اذیت نشدیم چرا هر سال این قرارداد را جابجا میکنید .
  • بهنام امیرنوید IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    1 0
    سلام / چرا محلت ثبت نام بیمه تکمیلی برای مستمری بگیر ها کم است/ الان من مادرم رو نمیتونم بیمه تکمیلی کنم ایشون تازه مستمر بگیر شده.
  • snman IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    2 0
    سلام/علت تاخیر پرداخت بیمه عمر والدین شهید چیه؟امیدی به پرداختش هست؟