10 کتاب پرفروش‌ سوره مهر در حوزه دفاع مقدس از ابتدای امسال مشخص شد تا «نورالدین پسر ایران»٬ «دا» و «پایی که جا ماند» در صدر این جدول قرار بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب‌های «نورالدین پسر ایران»٬ «دا»٬ «پایی که جا ماند»٬ «من و کتاب»٬ «آقای شهردار»٬ «فرمانده من»٬ «رفاقت به سبک تانک»٬ «دختر شینا»٬ «معلم فراری» و «دلاور مرد سیستان» به ترتیب عناوین پرفروش‌های این ناشر در زمینه دفاع مقدس را به خود اختصاص داده‌اند.

 

آنطور که سایت ناشر گزارش داده، کتاب «نورالدین پسر ایران» روایت نورالدین عافی با قلم معصومه سپهری است به چاپ 55 رسیده است. کتاب «دا» خاطرات سیده زهرا حسینی است که توسط اعظم حسینی به نگارش درآمده به چاپ 148رسیده است. خودنوشته‌های سید ناصر حسینی پور از دوران اسارت تحت عنوان «پایی که جا ماند» به چاپ 27 رسیده است. «من و کتاب» گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب پیرامون کتاب و کتاب‌خوانی است که چاپ سی و یکم را به خود دیده است. «آقای شهردار» عنوان اولین کتاب از مجموعه قصه فرماندهان می‌باشد که بر اساس زندگی شهید مهدی باکری تنظیم یافته هم اکنون به چاپ چهاردهم رسیده است.

کتاب «فرمانده من» حاوی قصه‌هایی از فرماندهان دفاع مقدس است که توسط رحیم مخدومی،‌احمد کاوری، داوود امیریان و... به نگارش درآمده و تاکنون به چاپ 61 رسیده است.

همچنین کتاب «رفاقت به سبک تانک» کتابی از داوود امیریان است که وی در این اثر 47 داستان طنز پیرامون حوادث جنگ را برای کودکان و نوجوانان به نگارش درآورده است. این اثر به چاپ بیست و هشتم رسیده است.

«دختر شینا» خاطرات قدم خیر محمدی کنعان هم که توسط بهناز ضرابی زاده به نگارش درآمده جزو کتاب‌های پرفروش سوره مهر است که به تازگی به چاپ پنجم رسیده است.

کتاب «معلم فراری» هم که رحیم مخدومی بر اساس‌ زن‍دگ‍ی‌ ش‍ه‍ی‍د م‍ح‍م‍داب‍راه‍ی‍م‌ ه‍م‍ت‌ به نگارش درآورده، یکی دیگر از آثار پرفروش سوره مهر در شش ماهه اول سال است. این کتاب از سری مجموعه‌های فرماندهان من است که به چاپ چهاردهم رسیده است.

و دست آخر کتاب «دلاور مرد سیستان» که به خاطرات شهید میرقاسم میر حسینی از فرماندهان دفاع مقدس می‌پردازد نیز یکی دیگر از آثار پرفروش سوره مهر است که توسط سارا عرفانی تدوین و انتشارات سوره مهر این اثر را به چاپ سوم رسانده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را (درصورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    0 0
    همه کتاب هاي گفته شده خواندني و قابل تقديرند به ويژه کتاب پايي که جا ماند که شجاعت و صبوري آقاي حسيني پور ستودني و عبرت انگيز است