۰ نفر
۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

سخنرانی یک محقق ایرانی در بزرگترین کنگره جهانی دندانپزشکی میکروسکوپی

این بار نشست مهرماه کنگره بین المللی دندانپزشکی میکروسکوپی و کم تهاجمی انجمن دندانپزشکی میکروسکوپی اروپا (ای اس ام دی) در شهر برلین ،پاینخت آلمان، برای اولین بار میزبان یک ایرانی است.
دکتر بهنام شکیبایی، فوق تخصص جراحی های کم تهاجمی و میکروسکوپی در ایمپلنتولوژی، یکی از 5 سخنران اصلی این کنگره به حساب می آید. کنگره ای که هر 2 سال یک بار جهت ارائه جدیدترین تکنیک ها در رشته دندانپزشکی میکروسکوپی و کم تهاجمی برگزار می شود. سخنرانی و جراحی زنده دکتر شکیبایی در روزهای پنجم و ششم اکتبر یا همان روزهای چهاردهم و پانزدهم مهرماه در زمینه جراحی میکروسکوپی و کم تهاجمی سینوس لیفت جهت جای گذاری ایمپلنت در فک بالا خواهد بود.
اتفاقی که دکتر شکیبایی در این زمینه به خبرنگار خبرآنلاین گفت:« با اختراعات و ابداعات علمی جدید در زمینه ی تجهیزات بزرگنمائی مثال میکروسکوپها و ذره بین های جراحی و ابزارهای جراحی های میکرو ی نوین ، این فرصت در دندانپزشکی نیز بوجود آمده که ما بتوانیم نظیر جراحی های چشم ، مغز ، اعصاب و گوش با دقت و ظرافت چند برابر و همچنین با کمترین میزان تهاجم بر روی بافتهای درون دهان بیمار عمل کنیم. این علم جدید که دندانپزشکی میکروسکوپی و کم تهاجمی نام دارد شامل ریشه های مختلف دندانپزشکی نظیر ترمیمی ، جراحی لثه ، درمان ریشه ، جراحی ایمپلنت و پروتز می شود. در رشته ی نوپای جراحی های کم تهاجمی و میکروسکوپی ایمپلنتولوژی ، که یک رشته مافوق تخصصی به حساب می آید ، در حال حاضر فقط 4 پزشک در دنیا مشغول به کار هستند که بنده یکی از آنها هستم. این افتخار بزرگی است که انجمن دندانپزشکی میکروسکوپی اروپا (ای اس ام دی) مرا به عنوان سخنران اصلی این گردهمایی که البته بزرگ ترین کنگره جهانی این رشته محصوب می شود ، دعوت کرده.»
قابل توجه است که جراحی زنده تکنیک سینوس لیفت میکروسکوپی دکتر شکیبایی ، تنها پخش زنده این سمپوزیوم 3 روزه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه فرمایید:
http://www.esmd.info/index.php/meetings/berlin-2012.html 

24301
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =