فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تهدید حمله نظامی به ایران «توخالی» است.

در ادامه گزيده اي از سخنان سردار سرلشکر پاسدار محمد‌علی جعفری در اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان استان البرز در آغاز رزمایش «لبیک یا رسول‌الله» به نقل از فارس مي آيد:
 

  • با گذشت بیش از 24 سال از پایان دوران دفاع مقدس امروز دستاوردهای جنگ تحمیلی برای ملت ایران و همچنین اسلام و انقلاب بیش از گذشته نمایان شده است. در دوران دفاع مقدس ما برای حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های آن تلاش بسیاری کردیم که این تلاش دستاوردهای بسیاری برای ما داشته است.
  • دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی موجب شد انقلاب ما به کل جهان عرضه و صادر شود و امروز نیز کار صدور انقلاب در حال توسعه یافتن است.
  • دشمنان جنگ را برای ضربه زدن به انقلاب و منحرف کردن آن به ما تحمیل کردند که به فضل الهی مکر آنها به خودشان بازگشت و جنگ موجب استحکام پایه‌های انقلاب و جمهوری اسلامی شد.
  • اگر امروز شاهدیم که ملت‌های مستقل حتی در اروپا و آمریکا در برابر نظام سلطه و رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت می‌کنند همگی ثمره همان روحیه شهادت طلبی ملت ایران در جنگ تحمیلی است.
  • دشمنان همه ایده‌ها و تهدیدهایی که به فکر ناقص‌شان می‌رسید را از ابتدای انقلاب علیه ملت ایران اعمال کردند که با هوشیاری ولایت و بصیرت مردم ایران و آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج خنثی شده است. امروز نیز شاهد هستیم که ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند البته خودشان هم می‌دانند که این تهدیدها پوچ و توخالی است به همین دلیل وقتی سران رژیم اشغالگر قدس سخن از حمله به ایران به میان می‌آورند بلافاصله سران کاخ سفید به آن اعتراض کرده و می‌گویند ما از حمله نظامی به ایران حمایت نمی‌کنیم. با این وجود ما باید هر لحظه هوشیار و آماده بوده و برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده باشیم.
  • در بعد امنیتی نیز طی سال‌های اخیر توطئه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی از سوی غربی‌ها صورت گرفته که خوشبختانه با هوشیاری مردم و بصیرت مسئولان نظام به ویژه رهبر حکیم انقلاب خنثی شده است. اوج این تهدیدها در سال 88 و فتنه پس از انتخابات بود که این فتنه با پشتیبانی آمریکا‌یی‌ها انجام شد اما مردم ما چنان درسی به فتنه‌گران دادند که تا سال‌ها دشمنان خیال ناامن کردن ایران اسلامی را به مخیله خود راه نخواهند داد.
  • یکی از این تهدیدها در بعد اقتصادی است که از ابتدای انقلاب وجود داشته و امروز نیز با اعمال تحریم‌ها به اوج خود رسیده است. مردم ما طی این سال‌ها آگاهانه در برابر تهدیدها ایستادگی و مقاومت کردند و اکثر تهدیدهای اقتصادی را برای حفظ انقلاب تحمل کردند. البته مسئولان فعلی باید برای رفع کامل تهدیدهای اقتصادی تلاش بیشتری داشته باشند تا مردم دچار سختی نشوند.
  • دشمنان ما وقتی زورشان به مردم ایران نمی‌رسد رو به هتاکی و فحاشی آورده و علیه مقدسات ما و پیامبر گرامی اسلام(ص) جسارت می‌کنند. البته مردم ایران و امت اسلامی آگاه و هوشیار هستند و به زودی آتش خشم مقدس مسلمانان دامان دشمنان اسلام را می‌گیرد و خانه و کاشانه آنها را می‌سوزاند.
    /2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    5 3
    گل گفتین و امیدوارم این سخنان شما مورد توجه فوری مسئولین قرار گیرد: فرمانده سپاه: حمله نظامی به ایران در کار نیست/ مسئولان تلاش بیشتری داشته باشند تا مردم دچار سختی نشوند
  • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    10 2
    هنوز 10 روز نشده که ایشون گفتند حمله قطعی است حالا چرا نظرشون عوض شد ؟ خبر آنلاین : (فرمانده سپاه با جدی خواندن دشمنی اسراییل با اسلام و انقلاب، تهدیدات این رژیم علیه کشورمان را دشمنی‌ دانست که نهایتا به درگیری فیزیکی ختم می‌شود. •ما باید برای جنگی آماده شویم که ماهیت آن با ماهیت جنگ هشت ساله کاملا متفاوت است و هنر در این است که ما بتوانیم متناسب با جنگ آینده‌ای که در پیش داریم خود را تطبیق دهیم)
  • فدایی رهبر IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    3 0
    می دانید چرا تهدید حمله نظامی به ایران «توخالی» است؟ چون دشمنان میدانند ملت ولایی و بصیر ایرانی منتظر کوچکترین اشاره و فرمان ولی امر خود و نایب امام زمان (عج) سید علی خامنه ای هستند تا ریشه غده سرطانی اسراییل را بخشکانند . اللهم عجل لولیک الفرج وحفظ لنا سیدنا امام الخامنه ای حتی یصل فرج مولانا المهدی(عج)
  • مسعود US ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    2 2
    بسم الله.... ببيند سختي زندگي مردم چقد شده فرمانده نظامي ايران جنگ رو بي خيال ميشه ميگه به فكر مردم باشد ...