۰ نفر
۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

فارس نوشت:

هفته نامه فلسطینی«المنار» از دیدار محرمانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با امیر قطر در نیویورک در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
 هفته نامه فلسطینی المنار نوشت: پیش از آنکه امیر قطر برای شرکت در اجلاس دوره‌ای مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک برود، با یک فرستاده عالی رتبه نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دوحه ملاقات کرد.

دیدار نتانیاهو و امیر قطر در منزل یکی از رهبران لابی صهیونیستی

منابع دیپلماتیک گفتند که امیر قطر در این دیدار پیشنهاد دوحه در رابطه با دخالت نظامی کشورهای عربی در سوریه را با فرستاده اسرائیلی بررسی و فواید برچیده شدن ارتش سوریه و براندازی نظام اسد برای تل‌آویو را تشریح و تاکید کرد که اقداماتی برای روی کار آمدن طرفی که نسبت به داشتن روابط حسنه حریص است، انجام شده است و این طرف میانه‌رو است و با تلاش‌های دوحه توافقنامه صلح با اسرائیل را امضا خواهد کرد.

به گفته این منابع، چند روز پس از سفر فرستاده اسرائیلی به دوحه، امیر قطر به نیویورک رفت در حالی که با فرستاده اسرائیلی قرار ملاقات محرمانه با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در زمان حضور وی در نیویورک را گذاشته بود.

بر اساس این گزارش، این دیدار محرمانه در منزل یک فرد یهودی از رهبران لابی صهیونیستی در آمریکا و پس از چند ساعت از سخنرانی امیر قطر در مجمع عمومی سازمان ملل که در آن خواستار مداخله نظامی عربی در سوریه شد، صورت گرفت و به دنبال امیر قطر نیز شیخ «یوسف قرضاوی» رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور فتوای جدید ریختن خون ملت سوریه به دست نیروهای عربی را مباح شمرد.

این منابع به نقل از یکی از نزدیکان نتانیاهو گفتند که امیر قطر نخست‌وزیر اسرائیل را در جریان جزئیات پیشنهاد قطر و رایزنی‌های صورت گرفته بین تعدادی از رهبران عرب برای تشکیل یگان‌هایی جهت مداخله نظامی در سوریه قرار داد و از نتانیاهو خواست تا در تهاجم عربی علیه سوریه مشارکت پنهان و غیرعلنی داشته و مراکز حیاتی سوریه را بمباران کند و تاکید کرد که دوحه از این عملیات حمایت مالی تمام و کمال بعمل خواهد آورد.

اعلام آمادگی 5 کشور عربی برای حمله به سوریه

المنار در ادامه نوشت که دوحه همچنین موافقت پنج کشور عربی برای مشارکت در حمله علیه سوریه را کسب کرده است و علاوه بر آن ترکیه نیز حمایت‌های جزئی از این یگان‌ها بعمل خواهد آورد و سرمایه‌گذاری این عملیات بر عهده قطر و عربستان سعودی است که مشوق‌های مالی به کشورهای شرکت‌کننده در این تهاجم اعطا خواهند کرد.

یک منبع کویتی نیز فاش کرد که دیدارهای محرمانه نظامیان و افسران اطلاعاتی این کشورها در پایتخت‌های سه کشور شرکت‌کننده در این تجاوز که از حمایت واشنگتن و تل‌آویو نیز برخوردار است، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش همچنین قرار است امیر قطر و نخست‌وزیر آن به منظور تدوین برنامه‌های این تجاوز به برخی کشورها سفر کنند و این در حالی است که برخی کشورها معتقدند که این تهاجم در برابر ارتش و ملت سوریه شکست خواهد خورد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    10 3
    چقدر مخفیانه بوده که شما فهمیدید!!!!! این عرب.... میره در سرزمینهای اشغالی شهرک افتتاح میکنه آنوقت دیدار مخفیانه دیگر چیست؟؟ مردم بی غیرت قطر هم حداقل یاد هم مذهب های آواره شده خود نیستند..... ای خدا نجاتمون بده ... کجای دنیا آدم با دشمن قسم خورده انسانیت و نه دین و مذهب رابطه دوستی بر قرار میکنند که این شیوخ بی غیرت دومی باشند---->هر چند که میدانیم همه دو رگه هستند (یهودی-عرب یا ..) مثل ملک عبدالله دوم ---> اردن مثل ملک عبدالله ---> عربستان
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    7 2
    اصل قضیه اینست که آنها همه شان وهابی و سنی هستند و از ما شیعیان هم متنفر هستند آنها یهودیها را به ما شیعیان ترجیح می دهند .
    • متنفر از شیوخ IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
      5 2
      چون شیوخشان دورگه هستند و اصیل نیستند من دقیقا اطلاع دارم مردم بعضی از این شیخ نشینها تنفر دارند از بردن نام شیوخشان
    • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
      6 1
      من به هیچ عنوان قبول ندارم اهل سنت از ما متنفر باشند کما اینکه شیخ الازهر عالم اهل سنت ساکن در مصر بسیار تلاش کرده تا جلوی این گروههای تکفیری را بگیرد ولی آنها از بیخ... هستند مطمئنا کسانی از ما متنفر هستند که از اعضای این گروههای تکفیری واقعا احمق باشند... ما به هیچ عنوان حکم کشتن و قتل عام مسلمانان را به هیچ وجه نمیدهیم ولی آنها به راحتی میگن بکشید اینها کافرند!!! بعد جالبه جلوی دشمنای اسلام مثل سگ واق واق میکنند تا غذای بیشتری نصیبشان شود خدایا نجات دهنده ما را از این گمراهی فرو فرست... خسته شدیم از این همه دروغ و تزویر...