مایکروسافت که ذره ذره، پرده از جزییات تبلت خود بر می دارد، در تازه ترین خبر قیمت سرفیس خود با ویندوز آر تی را از 1.6 میلیون تومان به بالا تعیین کرد.

بر این اساس مایکروسافت برای نسخه 32 گیگی سرفیس با ویندوز آر تی قیمت 499 دلار (دلار 3300 تومان) را تعیین کرده است.
کاربران باید برای کیبورد تاچ کاور نیز 100 دلار اضافی بدهند. همچنین نسخه 4 گیگی این محصول با تاچ کاور 699 دلار تعیین شده است.
 
مشخصات کامل فنی سرفیس مایکروسافت یا ویندوز آر تی  و نیز ویندوز 8 به شرح ذیل است:

 

منبع: مایکروسافت

56501

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    19 0
    به طرز اعجاب انگیزی با مایکروسافت بد هستید ... نمیدونم چرا اما جهت اینکه بقیه بدونن که این قیمت بسیار خوبی است باید بگم آیپد 16 گیگی قیمت 499 دلاره و قمیت 32 گیگی آن 599 دلار و 64 گیگ نیز 699 دلاره که این قیمت ها بدون کاور و کیبورد هست اما سرفیس در سه مدل ارائه شده قیمت مدل 32 گیگی بدون تاچ کاور(کیبورد و کاور) 499 دلار و قمیت مدل 32 گیگی با تاچ کاور 599 دلار و قمیت مدل 64 با تاچ کاور 699 دلاره در ضمن قیمت تاچ کاور به طور جداگانه 119 دلاره و قیمت کاور اپل 49 دلاره و کیبورد هم نداره ... همچنین اندازه صفحه و پورتهای سرفیس(تبلت مایکروسافت) بیشتره. با این حساب سرفیس 100 دلار از مشابه اپلی خود ارزان تر است.
    • قاسم IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
      5 2
      با خوب بدش کاری ندارم اما واقعا ما با رایانه در ایران چکار می کنیم به نظر من کارمان با یک رایانه رومیزی ارزون هم راه میفته
    • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
      2 2
      شما ممکنه ... اما من از کارم کامپیوتره و تولید کننده نرم افزارم ... برای من خیلی فرق میکنه که چی هست چی نیست ... در ضمن کار مکملم هم مربوط به فضا سازیهای کامپیوریه که باز خیلی فرق میکنه برام ... چرا انقدر راحت نظر میدی ...
  • بدون نام IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    24 0
    جالبه یعنی دلار 1226 تومانی به این نمیدن ولی ماشین لوکس میدن
  • ذره بین IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    15 0
    با دلار هزار و دویست تومان این تبلت قیمتی حدود ششصد هزار تومان داشت ولی سوال این جاست که خرید این وسایل و لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند در کدام اولویت ارزی قرار دارند .چرا باید تاوان گرانی ارز را اقشار کم درامد جامعه بدهند و با خرید قسطی یک وسیله را چند برابر قیمت تهیه کنند. اگر قیمت ارز متعادل و تک نرخی بود شاید شرایط بهتری برای همه ی مردم فراهم میشد .
  • بدون نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    26 0
    یک کارمند ساده با کم‌ترین حقوق در آمریکا، می‌تونه گرون‌ترین مدلش رو با یک پنجم حقوقش بخره. اینجا کسی که یک میلیون تومان حقوق بگیره باید بیشتر از دو ماه کل حقوقش رو پس انداز کنه!
  • حامد IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    22 1
    گناه ما چیه که تو ایران زندگی میکنیم ؟ اگه این تبلت فوق پیشرفته رو بخواهیم باید سه برابر ارزش واقعی ش پول بدیم .اونوقت دولت هند برای مردمش لپ تاپ و تبلت ارزون قیمت در اختیارشون میذاره تا سطح فرهنگ کشورشون بره بالا ..
    • بهرام IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
      5 8
      قابل توجه دوستان خب عزیزم شما یک رایانه کم قیمت بخر بعد یک ماه باهاش کار کن بعد لیست کارکرد و نرم افزار ها و ساعات مفیدت را بنویس حالا نتیجه گیری کن ببین ایا واقعا نیاز به یک وسیله 1.6 تومنی داری یا با همون رومیزی کارت راه می افته ضمنا اگر سیستمت ویندوز 7 را پشتیبانی کنه حتما می تونی ویندوز 8 نصب کنی ولی قول می دم بعد از یک ماه خودتم به این نتیجه می رسی که تو کشوری که هنوز قبض را حضوری پرداخت می کنند و 95 در صد رایانه را با پلی استیشن اشتباه می گیرند واقعا ارزشش را ندارد 1.6 بدی به سرفیس زیاد سخت نگیر
    • حامد IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
      3 7
      من با ویندوز 8 کار می کنم همچین مالی نیست حالا یک چند ماهی صبر کنید جا بیفته بعد هنوز زوده ضمنا من ان را روی یک سیستم متوسط نصب کردم اگر ویندوز 7 دارید روش نصب می شه تازه اگر بدنبال یک تبلت خوبید من هنوز گلکسی را توصیه می کنم سازگاریش با ویندوز بیشتره ضمنا نرم افزار های رایگان زیادی هم تو سایتهای فارسی هست به نظر من یک کاربر حرفه ای زیاد ظاهر یک وسیله معیار قرار نمی ده 16000000 ریال را بدم که چی مثلا مگه می خواهم اپولو هوا کنم پسر عمه من مهندس برق و رییس یکی از دانشگاه های فرانسه است دو سال پیش که من دو تومن به لپ تاپ داده بودم به پول ایران یک لپ تاپ 700 تومنی داشت وقتی ازش پرسیدم گفت همینم زیاده واقعا ما می خوهیم با رایانه چیکار کنیم کمی عاقل باشید و زود فریب نخورید