باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی با ادعای وجود تسلیحات شیمیایی در سوریه اعلام کرد که در صورت لزوم گزینه مداخله نظامی در سوریه را عملی می کند.
به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت، بنیامین نتانیاهو اعلام کرد اسرائیل گزینه مداخله نظامی در سوریه را با هدف جلوگیری از اینکه تسلیحات شیمیایی سوریه به دست افراد نامناسب بیافتد، در نظر دارد.

نتانیاهو در دیدار با گروهی از سفرای کشورهای اروپایی در بیت‌المقدس گفت: اسرائیل هر کاری می‌کند تا اطمینان یابد تسلیحات شیمیایی سوریه به دست سازمان‌های تروریستی نمی افتد و اگر این اتفاق بیافتد به سوریه حمله نظامی می کند.

در سال 2003 هم آمریکا و انگلیس به بهانه وجود تسلیحات کشتار جمعی در عراق به این کشور حمله کردند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    این سگ زنجیری رو ولش نمیکنن تا بفهمه همیشه در خونه خودش پارس کرده باید یه جوری این غده سرطانی رو از بین برد که نجس نشد
  • ثبت IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    این یارو تنش میخاره اخه تو چی میگی ..
  • بدون نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    در اون صورت منتظر موشک های ایرانی هم باشید !!!
  • بدون نام IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    به نام خدا - به فرموده مولاعلی (ع) : الشر لا یدفع الا بالشر ، تنها زور چاره زور است و تنها زهر درمان زهراست. سوریه تنها با مقابله به مثل بهنگام و ضربت دوم موثر و شلیک موشک هشدار به نواحی حساس ولی خالی از سکنه رژیم اشغالگر فلسطین می تواند رژیم صهیونیستی را از تکرار حملات گاه و بی گاه هوایی به سوریه باز بدارد و لاغیر!! در ضمن سوریه هرگز نباید به دوستی با روسیه(خا له خرسه) اعتماد کند چون روسیه خود از پایه گذاران اسرائیل و شریک دزد و رفیق قافله است و با هردو سمت بازی پالوده می خورد ! و در ازای دادن مشتی سلاح پیش پا افتاده ، مرتب به سوریه دیکته می کند که به حملات اسرائیل پاسخی ندهد و خویشتن داری نماید و تلافی نکند که همین اسرائیل را جسورتروجری تر خواهد کرد وخطاست !