عکسهای ارسالی از محمد کاظم علیخانی

 

 

 

منطقه پونای هندوستان

 

درخت بانیان گونه ای انجیر وحشی است که درخت ملی هندی ها محسوب شده و بعنوان درختی افسانه ای، زیارتی در این کشور دیده می شود.

==

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم. لطفا فیلم ها بیشتر از 5 مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر 500 بوده و حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهپور IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    8 0
    این درخت همون انجیر معابد یا لیلک هست که از هند به ایران هم اورده شده و در نواحی جنوبی ایران به خصوص مناطق مرطوب مثل بوشهر به وفور یافت میشودند. به دلیل ظاهر زیبا و سبز و ریشه قوی و مقاوم در برابر بی ابی که این درخت و درختانی چون بابل و گل ابریشم و جمبو و .. دارند فوق العاده برای استفاده در جنگل کاریهای حاشیه شهرهای جنوبی کشور و بیابان زدایی از اونا که اتفاقا میتونه باعث کاهش یافتن اثرات مخرب ریز گردها بشه مناسبند.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    6 0
    "زیر آن بانیان سبز تنومند چه خوب یادم هست عباراتی که به ییلاق ذهن وارد شد: وسیع باش و تنها و سر به زیر" سهراب خان روحت شاد
  • آشنا IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    3 0
    از معجزات خلقت