مشاور امور بین الملل مجلس شورای اسلامی از ورود هیات پارلمانی آلمان به تهران خبر داد.

حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین با اعلام این خبر افزود:هیأت پارلمانی آلمان با آخوندزاده ، معاون بین الملل وزیر امور خارجه کشورمان و خاجی، معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه و همچنین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار خواهد داشت.
وی در تشریح برنامه این هیات آلمانی گفت:نمایندگان پارلمان آلمان اول به اصفهان رفته اند و قرار است فردا نیز به شهر قم بروند و از این شهر بازدید کنند.
شیخ الاسلام همچنین از ضیافت نهار جواد هروی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان خبر داد و گفت: هیأت پارلمانی آلمان بعد از ظهر سه شنبه با جواد لاریجانی ، دبیر کل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه دیدار خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه این هیأت پارلمانی روز چهارشنبه یا مصباحی مقدم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و تابش ، رئیس فراکسیون اقلیت مجلس دیدار خواهند داشت ، بیان کرد: همچنین این هیأت با دیگر نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی نیز دیدار خواهند کرد.
به گفته مشاور امور بین الملل مجلس بازدید از یک بیمارستان و دیدار با رییس اتاق بازرگانی از دیگر برنامه‌های هیات پارلمانی آلمان است.
لازم به ذکر است هیأت پارلمانی آلمان بامداد امروز یکشنبه به ریاست بیژن جیرسرایی عضو ایرانی پارلمان آلمان وارد تهران شد و سفرشان به ایران تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. همچنین خانم کریستین مولر از حزب سبز های پارلمان آلمان در این هیئت حضور دارد.وی قبلا معاون وزیر خارجه آلمان بوده است.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    3 9
    میان چه کار کنند؟
  • مجید IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    25 4
    خواهش میکنم دیگه این ها رو فراری ندید