بهترین مربی دنیا هنوز هم باور دارد که سوریان در المپیک به حق خود نرسید

تندیس بهترین مربی سال 2009 کشتی فرنگی جهان اهدا شد. در این دیدار محمدرضا یزدانی‌خرم رئیس فدراسیون کشتی به همراه حمید سوریان دارنده چهار مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی جهان، مهدی شیرگیر رئیس کمیته مربیان، زاکانی از پیشکسوتان کشتی شهرری و جمعی از مسئولان فدراسیون و پیشکسوتان کشتی با حضور در منزل عبدالله زارع بهترین مربی سال جهان در شهرری تندیس ویژه فیلا در سال 2009 جهان را به وی اهدا کردند.

در این نشست عبدالله زارع بهترین مربی سال 2009 جهان گفت: «من اعلام کردم وقتی به‌عنوان بهترین مربی سال جهان انتخاب شدم خوشحال نشدم زیرا دوست داشتم این موفقیت با کسب مدال طلای سوریان در رقابت‌های المپیک 2008 پکن همراه می‌شد. حمید استحقاق کسب مدال طلای المپیک را داشت ولی داوران پیروزی مقابل حریف روسی را از دست وی خارج کردند و این روز بدترین روز زندگی من بود.

مطمئناً سوریان‌ که از سال 74 و موقعی که 16، 17 کیلو بود در باشگاه بابک زیرنظر من تمرینات خود را آغاز کرده است، توانایی موفقیت در المپیک لندن را دارد.» حمید سوریان هم در این دیدار گفت: «زارع اولین مربی سازنده من است و نقش بسیار مهمی در موفقیت‌هایم دارد.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 25466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =