روزنامه آفتاب یزد با اشاره به اعتراض اخیر احمدتوکلی به نمایندگان در باره هدفمندسازی یارانه ها نوشت:

رئیس دولت، به صراحت اعلام می‌کند که اصرار او بر تشکیل صندوق یارانه‌ها، برای تامین رفاه مردم است و منتقدان او هم »پرچم مخالفت« برافراشته‌اند زیرا ادعا دارند که اولا تشکیل این صندوق، می‌تواند مفاسد زیادی به دنبال داشته باشد و ثانیا پیگیری طرح هدفمندکردن یارانه‌ها براساس طراحی دولت، وارد شدن صدمه و افزایش فشار برضعیف ترین اقشار جامعه را به دنبال خواهد داشت. پس ای کاش رئیس دولت به جای پیگیری درخواست خود برای مناظره با اوباما به منظور دفاع از حقوق سایر ملت‌های تحت ستم، احمد توکلی ومنتقدان خود را در مجلس به مناظره‌ای فرا بخواند. همچنین پس از انجام این مناظره، به جای پیشنهاد انجام رفراندوم در اروپا و آمریکا، رفراندومی در خصوص طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و تشکیل صندوق چند ده میلیارد دلاری دولتی، برگزار نماید. نظری که اکثریت مردم در این مورد ارائه می‌نمایند فصل الخطاب برای رئیس دولت و منتقدان او خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 25713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۸/۳۰
    0 0
    بسمه تعالی- پس از شفاف سازی هدفمند کردن یارانه هاواطلاع رسانی دقیق به مردم، اصلح است به آراء عمومی گذاشته شود.چون سرنوشت اقتصاد80در صدمردم ایران است.
  • روشن IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۳۰
    0 0
    این حق همه مردم ایران است .در صدر اسلام علی(ع) بیتالمال را بالسویه بین مردم تقسیم میکرد و طلحه وزبیر و... زیاده خواهی و طغیان کردند وحضرت نپذیرفت.در مبحث درامدی باید از دهکهای بالا گرفت.(دریافت).پرداختها باید یکسان باشد.
  • سهیل IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۳۰
    0 0
    بنام خدا اولاً به نظر می رسد دوستان یارانه را با بیت المال اشتباه گرفته اند.ثانیا برداشتن یارانه ها باعث گرانتر شدن مواد تولیدی کارخانه ها بالتبع گران شدن مایحتاج تولید و بالنتیجه افزایش تورم و محروم تر شدن مردم محروم می شود(کارخانه داران از قشر مرفه هستند).بنابراین این طرح از همان اول کاملاً اشتباه بود.بله ممکن است در مواردی معدود سوبسید را مستقیماً پرداخت(آنهم به همه)اما اینکه سوبسید همه کالا ها را چنین کرد صحیح نیست.
  • امير IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۳۰
    0 0
    قربان هر چی ادم چیز فهم
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۳۰
    0 0
    هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.
  • بدون نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۳۰
    0 0
    کاملا موافقم
  • محسن IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۴
    0 0
    رفراندوم خوب است اما بسیاری از اقشار مردم چیزی از اقتصاد نمیدانند، اما در هر صورت تشکیل این صندوق اشتباه ترین فکر ممکن است،به نظر من تبعیض بیشتر خواهد شد، اگر سهم هر کس از یارانه مستقیم وکامل دست خود فرد باشد،خیلی بهتر است،حداقل عدالت رعایت شده، چون ثروت صندوق باز هم در شهرهای خاصی و برای افراد خاصی به کار خواهد رفت، و ضعیفتر ها بیش از پیش بدبخت خواهند شد.