روزنامه رسالت نوشت:

سه‌شنبه شب سايت‌هاي ضد انقلاب و بويژه راديو آمريكا خبر اول خود را اختصاص به سخنان آقاي موسوي خوئيني‌ها در خصوص موضع اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده دادند.
وي گفته است: " مي‌گويند اگر مي‌خواهيد در انتخابات شركت كنيد بايد از فتنه بيزاري بجوييد. يعني از آقايان مهندس موسوي و كروبي تبري بجوييم. ما خودمان آقاي موسوي را كانديدا معرفي كرديم . حالا بياييم از او تبري بجوييم. كدام عقل سياسي به ما اجازه اين كار را مي‌دهد؟"
مفهوم اين سخن آن است كه آنها قبول داشتند در انتخابات فتنه‌گري كردند و اين فتنه‌گري با عقل سياسي آنها تطبيق دارد و از همه مهمتر اينكه آنها هنوز در موضع فتنه‌گري قرار دارند. سخن ما با عضو برجسته مجمع روحانيون مبارز جناب آقاي خوئيني‌ها اين است كه كسي به شما نگفته است از نامزد كردن كروبي و موسوي اعلام برائت كنيد.
آنچه مردم در 9 دي صريح با شما مطرح كردند اين بود كه از شعار" نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران" و از همراهي و همزباني با رژيم صهيونيستي در تخطئه آرمان‌هاي امام اعلام برائت كنيد. مردم از شما سئوال مي‌كنند پاره كردن عكس امام و آتش زدن آن در روز 16 آذر و سردادن شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه در روز عاشوراي 88 با كدام عقل سياسي همخواني دارد؟ شما از اين اعمال ننگين اعلام برائت كنيد. شما از اين افكار ضد انقلابي اعلام بيزاري كنيد. شما از همراهي با منافقين و كفار و همگرايي با آمريكا و اسرائيل بيزاري جوييد. آيا اين مطالبات مردمي در 9 دي سال 88 با عقل سياسي شما همخواني ندارد؟ آقاي خوئيني ها در اين سخنراني با اهانت به مسئولين نظام و تخطئه راي ملت مي‌گويد؛" راه حل مشكلات كشور انتخابات آزاد است.اگر انتخابات آزاد برگزار شود فشارهاي بين‌المللي هم برداشته مي‌شود."
انتخابات آزاد چيست و رابطه آن با برداشته شدن فشارهاي بين‌المللي ( بخوانيد فشار آمريكا) كدام است؟ آيا طي سه دهه گذشته كه يك لحظه فشارها، تهديدها و تحريم‌ها عليه انقلاب و مردم ايران قطع نشده است به دليل اين بوده كه انتخابات در ايران آزاد نبوده است؟ پس بايد گفت حتما آن ايامي كه اصلاح طلبان روي كار بودند و فشارها هم همچنان ادامه داشته است انتخابات در كشور آزاد نبوده است.
انتخابات چه وقتي آزاد است؟ اگر مردم ، شوراي نگهبان و ولايت فقيه آن را تاييد كنند، آزاد نيست، اما اگر آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي بگويند آزاد است، واقعا آزاد است! و آن‌وقت هم فشارها و تهديدها و تحريم‌ها را برمي‌دارند؟ اين چه فهم و عقلانيت سياسي است؟ مردم اين سخن را از كسي كه فتح لانه جاسوسي آمريكا را در كارنامه سياسي خود دارد چگونه قبول كنند؟
اين مواضع نشان مي‌دهد آقاي خوئيني‌ها و دوستانشان از مردم، نظام و انقلاب عبور كرده‌اند و ولايت كفار آمريكايي و مشركان انگليسي و ملحدان رژيم صهيونيستي را به ولايت مومنان( بخوانيد ولايت مردم مومن ايران و ولايت فقيه) ترجيح مي‌دهند. چون آمريكايي‌ها در يك صورت فشارها را بر مي‌دارند كه در ايران يك جريان متمايل به غرب سركار بيايد. آيا آقاي خوئيني‌ها مي‌خواهد بگويد آن جريان همان جرياني است كه او آن را نمايندگي مي‌كند؟ نگارنده ايشان را آدم باهوشي مي‌ داند. چرا بايد اين‌قدر صراحت در همگرايي با آمريكايي‌ها از سوي ايشان بي‌پرده بيان شود؟
روشن است؛ آنها فرصت‌هاي بزرگي را از دست دادند. دشمنان نظام همه پل‌ها را پشت سر شان خراب كردند و نگذاشتند كه آنها به سوي نظام ومردم برگردند.
تازه‌ترين حرف آقاي موسوي خوئيني‌ها در اين موضع‌گيري آن است كه نمي‌خواهند اين سخن نتانياهو را كه گفت: "اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند"، تكذيب كنند و شايد هم آخرين حرف آقاي خوئيني‌ها اين است كه قصد ندارند اين سخن شيمون پرز رئيس جمهور رژيم صهيونيستي را كه گفت:" اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با رژيم اسلامي ايران مي‌جنگند"، دروغ بدانند و من در حيرتم كه دوم خردادي‌ها چگونه ننگ سربازي براي صهيونيست‌ها را مي‌پذيرند، اما عزت همراهي با امام، مردم و نظام را پذيرا نيستند.
فقط كسي كه در سلوك روحي خود در وادي حسادت و كينه‌ورزي سير مي‌كند به دام اين موضع مي‌افتد.
وقتي آنها اصرار به اين كجروي دارند، پاسخ مردم و نهادهاي نگهبان اسلاميت و جمهوريت نظام با اين جماعت روشن است. مردم مي‌خواهند رئيس جمهور آينده كشور همچنان ملتزم و معتقد به اسلام ، نظام و ولايت فقيه باشد،نه ملتزم به رضايت غرب و همراهي با توطئه‌ها و دسيسه‌هاي سرويس‌هاي ترور سيا و موساد! قطعا ورود نامزد يا نامزدهايي از اين جريان به رقابت‌هاي سياسي، يك خيانت آشكار به امام، نظام و مردم است و فكر نمي‌كنم كسي زيربار اين خيانت برود ولو اينكه حضرات به ظاهر از فتنه و فتنه‌گري اعلام برائت كنند.
 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام A1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    53 11
    روزنامه رسالت خواهشا از قول مردم ایران سخن نگوید.چطور به خودش اجازه می ده.یعنی نظر تک تک ایرانیها رو می دونه
  • حسین IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    28 39
    آقای خویینی ها قبلا هم گفته بود که از اول با ولایت فقیه مخالف بوده اما زمان امام جرات ابراز علنی نداشته، از چنین فردی چه انتظاری دارید
  • بدون نام CH ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    34 2
    آخه شما چقدر بزدل و ترسو هستید. اینهمه توهین مستقیم رسالت را منتشر می کنید اما کامنت مرا که نه توهینی در آن بود و نه خلاف واقعی حذف کردید. بی تردید در زیر خاک بزدلی اتان مدفون خواهید شد. دیگر هرگز در این سایت کامنتی نخواهم گذاشت. شاید هم دیگر به این سایت مراجعه نکنم. هر چند گمان می کنم اینکه مخاطبی را از دست دهید اصلاً برایتان اهمیت نداشته باشد. فقط به فکر آنید که چهارتا تبلیغ بزنید توی سایتتون و ازش نون در بیارید. شرف و انسانیت و آزادگی و هموطن و این حرفا سیخی چند! خدایا ما را از ننگ مشاغل حقیر مصون دار!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    17 0
    رسالت نمي خواد نگران مردم باشه ... كافيه آزادانه به اشخاصي كه همه مي دانند اجازه كانديد شدن بدهند آنوقت مردم خودشان تشخيص مي دهند فتنه گر كيست