مهر نوشت:

امیر قلعه نویی گفت با توجه به مصدومیت پنج بازیکن به احتمال زیاد استقلال با 13 یا 14 بازیکن به رشت خواهد رفت.
سرمربی استقلال در حاشیه تمرین این تیم و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که هنوز تعداد نفراتی که برای مقابله با داماش به رشت خواهیم برد، مشخص نیست. ما 5 بازیکن مصدوم داریم و شاید همانند دیدار گذشته با 13-14 بازیکن بتوانیم به رشت برویم.
امیر قلعه نویی در ادامه افزود: پس از شکست مقابل فولاد تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه باید روز دوشنبه در زمین چمن مصنوعی فوتبال بازی کنیم امروز بازیکنان را به کمپ تیم ملی آوردم تا با یک تمرین در زمین چمن مصنوعی تا حدودی بازیکنان با بازی در این نوع چمن آشنا شوند.
قلعه نویی، حمید درخشان را یک مربی خوب و کاربلد دانست و ادامه داد: درخشان از مربیان بسیار خوب فوتبال ماست و توانایی بسیار بالایی دارد و یکی از مربیانی است که به خوبی از لایه‌های دفاعی تیمش استفاده می کند و مطمئنا ما کار بسیار سختی در رشت خواهیم داشت.
سرمربی استقلال در خصوص یارگیری برای نیم فصل دوم نیز تصریح کرد: ما یارگیری مان را شروع کرده ایم و با هماهنگی با مدیران باشگاه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم نفرات خوبی را برای نیم فصل دوم در اختیار بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تعطیلات نیم فصل اردویی را هم در نظر دارد یا خیر، بیان کرد: آنقدر زمان برای تعطیلات نداریم و تنها بعد از دیدار مقابل داماش دو روز به بازیکنان خود استراحت خواهیم داد و پس از آن مجددا تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد.
سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی را برای قهرمانی در پایان فصل رقیب خود می بینید، خاطرنشان کرد: مطمئنا همه تیم ها تلاش می کنند تا در پایان فصل قهرمان شوند، اما به نظر من سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز و حتی پرسپولیس نیز می تواند یکی از رقبایی باشد که برای قهرمانی تا پایان فصل می جنگد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =