نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از سفر استانی دولت به آذربایجان شرقی گفت: بهتر بود رییس جمهور وعده هایی که در سفر قبلی به مردم تبریز دادند را محقق می کردند وبعد برای بار سوم هیات دولت را به تبریز می آوردند.

به گزارش فردانیوز شکور اکبر نژاد عضو فراکسیون اکثریت مجلس  با بیان اینکه رویکرد سفر هیات دولت به تبریز تبلیغاتی بود، اظهار داشت: ریخت وپاش های بی جهت و صرف پول هنگفت از بیت المال در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال اصلاح الگوی مصرف خواندند، برای سفر هیات دولت به تبریز قابل توجیه نیست. وی افزود: بهتر بود به جای صرف هزینه های هنگفت سفر به آذربایجان شرقی این پول صرف عمران وآبادی استان می شد.

اکبر نژاد با بیان اینکه وعده هایی که از طرف دولت به مردم تبریز داده شد، در حد حرف وجهت تبلیغات است، خاطرنشان کرد: این سفر ثمره مشخصی برای استان نداشت، هیات دولت به تبریز آمده بود تا برای اجرای مصوبات دور گذشته سفرها بازهم به مردم وعده دهد.

نماینده تبریز با اشاره به مصوبات دور گذشته سفر استانی دولت در تبریز گفت: پروژه آزاد راه تبریز به سهند واحداث قطار شهری تبریز ازمهمترین مصوبات دور گذشته سفر استانی دولت بود که تا به امروز پیشرفت قابل توجهی نداشته است. با این حال در سفر جدید باز هیات دولت در این زمینه وعده داد. وی افزود: البته در زمینه اجرای مصوبات سفرهای استانی انتظار خاصی از دولت نداریم چرا که اغلب نمایندگان مجلس از عدم اجرای مصوبات استانی مربوط به حوزه انتخابیه خود ویا راکد ماندن آنها گلایه مند هستند واستان آذربایجان شرقی از این قاعده مستثنی نیست.

 اشاره این نماینده مجلس به طرح قطار شهری تبریز که در دور گذشته سفرهای استانی تصویب شده و به گفته وی تا کنون اجرایی نشده، در حالی است که رئیس جمهور اخیرا خواستار واگذاری مترو تهران به دولت شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 26102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملت IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    0 0
    وعده ها تمامی ندارد.
  • مجيد IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    0 0
    آقاي اكبرنژاد، اشكال قطار شهري تبريز در مديريت آن است. كاش شوراي شهر تبريز يك تحقيق و تفحصي از اين مجموعه به عمل مي آورد تا معلوم شود چقدر بودجه بيت المال در اين طرح هدر رفته است.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    0 0
    پس مردم نامه هاشون را به کی می دادند تا اوضاع زندگی شون بهبود بیابه!!!
  • مهدی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    0 0
    سالیان سال است که مردم در انتظارآزادراه تبریز سهندکه کمتر از بیست کیلومتر است می باشندوراه فعلی باعث کشته شدن بسیار مردم وهدر رفتن انرژی می شودحیف که اصلا توجه نمی کنند...