فارس نوشت:

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اگر مسائل مطرح شده در خصوص نسرین ستوده واقعیت داشته باشد، کمیسیون امنیت ملی، وزیر دادگستری و رئیس سازمان زندان‌ها را به مجلس فرا می‌خواند و از وزیر دادگستری می‌خواهیم تا در خصوص این پرونده به کمیسیون توضیح دهد.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت مجلس این هفته از زندان اوین بازدید خواهند کرد و البته این بازدید شامل موارد خاصی نیست؛ اگر در این بازدید موارد خلاف قانون مشاهده شود، در ابتدا به صورت کتبی به مسئولان تذکر می‌دهیم و در صورت تکرار مسئولان را به مجلس فرا می‌خوانیم.

آصفری ادامه داد: هرچند که ممکن است نمایندگان به صورت خصوصی بازدیدهایی را از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های حوزه انتخابی خود داشته باشند، ولی بازدید این هفته کمیسیون امنیت به صورت رسمی انجام می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بازداشتگاه موقت با زندان فرق دارد، گفت: بازداشتگاه موقت برای انجام مراحل بازپرسی است که در همه کلانتری‌ها وجود دارد و کمیسیون امنیت ملی مجلس هم قرار است به صورت سرزده از این بازداشتگاه‌های موقت بازدید کند. تا در صورت مشاهده تخلف برابر قانون برخوردی صورت گیرد.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =