۰ نفر
۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

مردم سوریه و طرفداران بشار اسد با انتشار یک نوار ویدیویی در سایت های یوتیوب و پایگاه اجتماعی فیس بوک به حملات شیمیایی تهدید شدند.

به گزارش خبرانلاین در این بین معاون وزیر خارجه سوریه گفت احتمالا غرب به تروريستهاي داخل سوريه سلاح شيميايي داده است.

واحدمرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گزارش داد، مقامات آمریکایی از این سخن می گویند که نگران استفاده رژیم بشار اسد،رئیس جمهورسوریه از جنگ افزارهای شیمیایی علیه مردم این کشور هستند. اما مقامات دمشق می گویند این سخنان فقط حربه ای است که کشورهای غربی به کار گرفته اند تا به بهانه آن در سوریه مداخله کنند.
فیصل مقداد معاون وزیر امورخارجه سوریه در گفتگو با این شبکه دراین باره گفت:« اگر سوریه جنگ افزارهای شیمیایی هم داشته باشد بی تردید از آن علیه مردم خودش استفاده نخواهد کرد. آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی احتمالا دسیسه کرده اند و این تسلیحات را در اختیار گروههای تروریستی که در داخل سوریه فعالیت دارند؛ قرار داده اند و احتمالا آنها از این تسلیحات استفاده خواهند کرد. به همین علت، این اتهام علیه دولت سوریه مطرح شده است.»
پیام تهدید آمیز گروه های مسلح

گروههای تروریستی مسلح در سوریه با انتشار نوار ویدیویی در پایگاههای اجتماعی و یوتیوب در اینترنت ، تهدید کردند از ملت سوریه با حمله شیمیایی انتقام خواهند گرفت.
به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه ، تروریستها در این نوار ویدیویی ، سلاح شیمیایی را بر روی خرگوشها آزمایش می کنند.
تروریستی که لباسهای ویژه ضد شیمیایی را دارد در این تصاویر می گوید :« پاک و منزه است خدایی که ذبح را حلال کرد .به خدای بزرگ سوگند یک دقیقه پس از استنشاق طول نخواهد کشید که خواهید دید این سلاحهای شیمیایی و میکروبی به خواست الهی با شما چه خواهد کرد ».
این تروریست پس از پاشیدن سلاح شیمیایی بر روی خرگوش ، تکبیر می گوید و خودش را از « یگان شیمایی ریح صرصر » معرفی می کند.
گزارشگر شبکه تلویزیون سوریه نیز در گزارشی گفت یک دقیقه کافی است تا تروریستها کینه خود و کینه طرفهایی را که آنها را به سلاح شیمیایی مجهز کرده اند؛ نشان دهند . این طرفها همچنین دست تروریستها را بازگذاشته اند و آنها را به سلاح و مهمات مجهز کرده اند و به همین سبب است که به تبلیغات پیشدستانه اقدام کرده اند ؛تبلیغاتی که آمریکا و شرکایش به آن عادت کرده اند.
هشدارهای لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه درباره نگرانی اش از نفوذ تکفیریها در بین مخالفان سوری بیانگر آن است که اتفاقات ناگوارتری در راه است و بیم آن وجود دارد که غربیها برای دادن سلاحهای شیمیایی و ادعای اینکه ارتش سوریه از آن استفاده می کند برنامه ریزی کرده باشند تا مداخله نظامی را در سوریه توجیه کنند.
اما سوریه که توطئه گران را با پایداری ملت و ارتش خود در دو سال گذشته عاجز کرده است شکست نخواهد خورد و اسرائیل نیز که در تمامی طرحها علیه منطقه دست دارد؛ نمی تواند روح مقاومت را که با حضور این رژیم مخالف است؛ از بین ببرد.
4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    20 13
    سوریه اگر احساس کند حکومتش ساقد میشود کشورهای اسراییل .ترکیه. قطر. وعربستان را با سلاح میکروبی وشیمیای موشک باران میکند
    • بدون نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
      19 0
      سوریه اگه طرفداراش هم مثل تو باشند حکومتش به زودی "ساقد" می شه (ساقط سابق!!)
    • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
      4 22
      چی میگی ؟ سوریه اگر میخواست مردم کشی کنه که تا الان زده بود اموات این تروریستها را هم سوزانده بود... ارتش و نظامیان سوریه کاملا ازمردمند... دقیقا مثل انقلاب ایران...منتها با این تفاوت که ایران اکثریتش شیعه بودند و سوریه ترکیب اهل سنت و شیعه و مسیحی و یهودی... همین چند ساعت پیش بود که آمریکا شیطان بزرگ یک آزمایش اتمی دیگر انجام داد... اینها شاخ و شانه کشیدن برای کشورهای مخالف آمریکای در حال احتضارست... من کاملا طرفدار بشار اسدم البته به شرط اصلاحات برخی معایب و نه دخالت نظامی مثل الان... هرقدر خوشبینانه هم نگاه کنیم در سوریه این اعتراضات(البته باید گفت نسلکشی تروریستهای غیر سوری) برای اصلاح نیست بلکه برای پی ریزی یک اسلام آمریکایی مثل ترکیه است که با رژیم صهیونیستی دوست باشد به هر قیمت...
    • مهدی SE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
      6 3
      آقای طرفدار اسد! با توجه به نسبت مثبت و منفی موجود خوشحالم که اکثریت مردم مثل شما فکر نمی کنند! من عاشق چشم و ابروی مخالفان اسد نیستم چون از ماهیت اونا بی خبرم ولی رژیم اسد هم ثابت کرده برای بقای خود به مردم عادی هم رحم نکرده و نخواهد کرد
  • سرباز IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    17 58
    قابل پیش بینی بود و این می تونه وسیله خوبی برای ارعاب مردم و بهانه خوبی برای عملیات نظامی کشورهای غربی باشه تنها با افشاگری و کمک تبلیغاتی ،رایزنی های سیاسی و... باید آمریکا و متحدانش رو از این کار منصرف کرد ایران نباید اجازه بده کشورهای غربی مرزهاش رو یکی یکی فتح کنند ایران نباید بزاره کار به جایی برسه که جز دریغ و افسوس چیزی براش نمونه به طور حتم و یقین اگه آمریکا به سوریه وارد بشه بعدش نوبت ایرانه و اگه ما العان کاری نکنیم یعنی مرگ تدریجی و باید جنگ رو کمی به جلو بندازیم تا شرایط برا دشمنا سخت تر بشه
    • بدون نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
      6 0
      عزیزم الان نه العان
  • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    42 6
    چرت وپرت نگین ونشذ ندین ... . راه را برای حمله شیمیایی آماده می کنین؟
  • مجید NL ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    52 1
    خدا نکنه کار به کار بمبهای شیمیایی از هر دو طرف کشیده بشه فقط میتونم بگم حیف حیف .....!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    28 50
    اگر اینا مخالف دولت بودن خیلی وقت پیش میشستن پای میز مذاکره بدون هیچ جنگی. الان کاملا مشخص شده که این گروه تروریستی هست. این وسط فقط تاجرهای اسلحه سود میکنند چون این جنگ هم برای آمریکا و اروپا هزینه داره و هم برای ایران و روسیه
  • محسن IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    17 3
    اصلا تمام نگرانی غرب اینه که سلاح های شیمیایی بیفته دست مخالفان اسد. بعد شما میگی غرب خودش به مخالفان اسد سلاح شیمیایی داده؟! این همه نگرانی غرب از سوریه بیشتر به خاطر اینه که ممکنه سلاح های شیمیایی اسد، در اثر فقدان حکومت مرکزی قوی بدست تندرورهای جهادی بافته و بعد هم توی سر اسرائیل خالی بشه.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    16 1
    همه می دونن کی داره سلاح شیمیایی تولید می کنه
  • بدون نام FR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
    11 2
    دولت اسد كه مطمئنن از اين قضيه استقبال ميكنه. كافيه مخالفا از سلاح شيميايي استفاده كنن. اونوقت دست اونم باز ميشه براي استفاده از سلاح شيميايي و تارومار كردن مخالفا. با توجه به امكانات ارتش سوريه از جمله نيروي هوايي و مقادير زياد بمب هاي شيميايي در اختيارش، قدرتش در استفاده از سلاح شيميايي خيلي بيشتر از مخالفينه و بهش امكان ميده به سرعت مخالفين رو قلع و قمع كنه. هيچ كس هم حق نداره حرفي بزنه چون طرف مخالف اينكارو شروع كرده. در كل مخالفين به هيچ وجه اين بازي رو شروع نميكنن چون به منزله ي امضاي سند نابوديشون خواهد بود
  • عباس SE ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
    13 3
    گروه های مخالف اسد طیف بزرگی شامل میانه رو ها و گروهای بنیاد گرای متمایل به کشورهای اطراف خلیج فارس هستند و به دفعات از شیوه های غیر قابل پیش بینی در مبارزه خود استفاده کرده اند ولی نیروهای ارتش اسد نیز بارها عملا ثابت کرده اند که هیچ ارزشی برای جان افراد غیر نظامی در حین اجای عملیات خود قائل نیستند. فقط وای بحال مردم عادی در سوریه!