بازگشایی پیاده رو خیابان 17 شهریور باعث شد تا پیش بینی منتقدان این طرح درست از آب در بیاید و با وجود اینکه این پیاده رو سنگفرش شده است اما همچنان اتومبیلها و موتورسواران از آن رفت و آمد می کنند.

در این باره مهدی چمران رییس شورای شهر تهران می گوید که قبلا در این باره تذکر داده بودیم، اما آنها به تذکر ما گوش نکردند.پیش از این هم از شهرداری درخواست کرده بودیم که حداقل اجرای پروژه را به بعد از بازگشایی پروژه امام علی (ع) موکول کند، اما آنها این پروژه را اجرا کردند و اکنون ناچار به بازگشایی مسیر شده‌اند.
با اینحال رئیس شورای شهر امیدوار است که بخش جنوبی این پیاده‌راه که برای عبور خودروها بازگشایی شده است، موقتی باشد و پس از افتتاح بزرگراه امام علی (ع) مسیر به عابران پیاده اختصاص یاید.


خیابان 17شهریور تا 5 خرداد پیاده‌راه می‌شود
در جواب این اعتراضها، مجتبی عبدالهی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران به ایسنا می گوید: از مسیر 1300 متری خیابان 17 شهریور تنها 250 متر آن یعنی از خیابان شهبازی تا میدان شهدا به طور موقت برای عبور خودروها باز شده است که با بهره برداری از بزرگراه امام علی در 5 خرداد ماه این مسیر به کارکرد اولیه خود باز می گردد.
وی با بیان اینکه برای حل این مشکل ایجاد زیرگذر و تعریض خیابان شهبازی در دستور کار است، ادامه می دهد: در جلسه ای که با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نیز پلیس راهور پایتخت داشتیم، قرار بر این شد، فعلا این محور باز شود تا تصمیمیات جدید در این زمینه اتخاذ و اجرایی شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تردد خودرو از روی سنگفرش ها آسیبی به آن وارد نمی کند می گوید: این اطمینان را به شهروندان می دهیم که با توجه به زیرسازی، بتن ریزی و سنگ هایی که در این مسیر به کار رفته است هیچ آسیبی به پیاده راه وارد نشده و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    1 6
    واقعا که متاسفم واسه همشون خیابان سنگفرش شده را کردند محل عبور خودرو واقعا که
    • واقع بین IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
      6 0
      بله پیاده را شدن خوب است... اما این هنر نیست که به جوانب کار فکر نکرد. اگر پیاده راه می کنید کاری هم بکنید که مردم واقعا در عمل رقبت کنند و به آنجا بروند. پیاده راه بدون پیاده پیاده راه نیست. پیاده راه باید پیاده داشته باشد پیاده راهی که پیاده نداشته باشد پیاده راه نیست.
  • معترض IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    6 0
    اقایون......ما عابر پیادهرو نمیخوایم