ایسنا نوشت:

وینگو بگوویچ می گوید با یحیی گل محمدی زوج خوبی را در پرسپولیس تشکیل می دهد و امیدوار است سرخپوشان در ادامه فصل به رتبه‌های بالایی جدول نزدیک شوند.
مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور مجدد خود در این تیم پس از هشت سال، ارزیابی‌اش از شرایط پرسپولیس و آرزوهای خود برای موفقیت با این تیم صحبت کرد:
* بعد از هشت سال یک بار دیگر به پرسپولیس برگشتید، این بار در قامت دستیار سرمربی.
- خیلی دوست داشتم که با یحیی کار کنم. از شخصیت او خوشم می‌آید و می‌دانم که مربی با استعدادی است. او به من پیشنهاد داد و من هم با کمال میل قبول کردم که به پرسپولیس بیایم و به او کمک کنم.
* امسال چقدر نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کردید؟
- در نیم فصل اول تیم آن طور که باید نتیجه‌ نگرفت، اما سه بازی آخر پرسپولیس را دیدم. آنها خیلی خوب نتیجه‌ گرفتند. شش گل به ملوان زدند و فجر سپاسی را با یک بازی بسیار عالی در خانه خودش شکست دادند. از زمانی که یحیی آمده تیم خوب نتیجه‌ گرفته. من هم آمده ام که فقط کمک کنم تا پرسپولیس نتایج بهتری بگیرد و در رتبه بالاتری باشد.
* گل محمدی از شما چه چیزهایی خواست؟
- من با گل محمدی و دستیارش حسینی یکی، دو جلسه برگزار کردم. در آن جلسه‌ها درباره همه چیز صحبت کردیم و مشخص کردیم که وظایف من در تیم چه باشد. آنها انتظارات خود را از من عنوان کردند. من هم گفتم برای موفقیت پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. پرسپولیس امسال بازیکنان بسیار خوبی دارد. خیلی امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی در ادامه لیگ بگیریم. من و یحیی در کنار هم زوج خوبی را تشکیل می‌دهیم. وقتی از بیرون به یک تیم نگاه کنید فقط می‌توانید بعضی چیزها را تشخیص دهید، اما من از این به بعد درون تیم خواهم بود و می‌توانم همه چیز را به خوبی ببینم. به تمرین تیم می‌روم و شک نداریم که اگر همه کمک کنیم پرسپولیس هواداران را خوشحال خواهد کرد.
* شما در چهارمین دوره لیگ برتر با وجود این که بازیکنان بزرگی در پرسپولیس در اختیار داشتید، نتوانستید این تیم را به قهرمانی برسانید.
- در آن زمان شرایط فرق می‌کرد. من نمی‌خواهم درباره گذشته صحبتی کنم. در آن سال کار سختی داشتم هر چند که بازیکنان خوبی در تیم حضور داشتند. همیشه دوست داشته‌ام خاطرات خوب خودم را به یاد بیاورم، اما امسال هم بازیکنان خوب و بزرگی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند.
* پیش از این که گل محمدی سرمربی شود پرسپولیس با مانوئل ژوزه نتایج خوبی نگرفت، نظر شما درباره این مربی پرتغالی چیست؟
- من هیچ وقت درباره مربیان دیگر صحبت نمی‌کنم. بدون شک هر مربی دوست دارد که در کار خود موفق باشد و برای این تمام تلاش خود را می‌کند. تا الان که 64 سال سن دارم هیچ وقت درباره عملکرد یک مربی دیگر صحبت نکرده ام به ویژه در این چند سالی که در ایران بودم، سعی کرده‌ام که به مربیان دیگر احترام بگذارم.
* چرا از پاس جدا شدید؟
- ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم، به صورت توافقی از پاس جدا شدم. در آنجا تمام سعی خود را برای موفقیت این تیم انجام دادم و از کار کردن در پاس خوشحالم.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =