علی فتح‌الله‌زاده سرانجام مدرک دکتری خود را از آکادمی علوم آذربایجان گرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد این مدرک تحصیلی می‌گوید: «با تصویب مجلس آذربایجان، تغییراتی در شیوه آموزشی این کشور ایجاد شده و طبق این تغییرات، افرادی که در رشته اقتصاد تحصیل می‌کردند، دو مدرک اقتصاد کلان و اقتصاد بین‌الملل دریافت می‌کنند. الان هم من دو تا دکتری از آکادمی علوم آذربایجان گرفته‌ام. همه ایرانی‌هایی که همراه من بودند این دو مدرک را گرفته‌اند و در این ماجرا من تنها نیستم.»
فتح‌الله‌زاده که می‌داند حساسیت‌هایی در مورد مدرک دکتری او وجود دارد ادامه می‌دهد: «فقط طوری ننویسید که دوباره جنجال به پا شود. این قضیه فقط برای من اتفاق نیفتاده و ایرانی‌های دیگری هم بودند که دو تا مدرک دکتری گرفتند. حالا آن مدرک قبلی را می‌گفتید وزارت علوم قبول ندارد اما این وزارتخانه مدرک این آکادمی آذربایجانی را قبول دارد.» حالا فتح‌الله‌زاده 3 مدرک دکتری دارد که یکی از آن‌ها دکتری روزنامه‌نگاری از کالج بسفورد لندن است.
از فتح‌الله‌زاده می‌پرسیم «چرا تیمی که مدیرش دکترای اقتصاد دارد باید همیشه مشکل مالی داشته باشد؟» که جواب می‌دهد: «من اقتصاددان هستم و نشان می‌دهم چطور می‌شود تیم را با صفر ریال در صدر جدول نگه داشت. ضمنا من تیم را فرستادم هتل، بعد خودم رفتم. آقای قلعه‌نویی اطلاع دقیق نداشته. من خودم با ترکاشوند حرف زدم. هتل رزرو هم داشتم. اینجا کلی هتل داریم. ما دست‌مان را یک تکان بدهیم 5 تا هتل 5 ستاره می‌ریزد بیرون.»
مدیرعامل استقلال در مورد بحث رویانیان و فردوسی‌پور در برنامه نود هم می‌گوید: «وقتی رویانیان با عادل صحبت می‌کرد، عادل عصابانی نبود و بحث را دستش گرفت. دندان‌های مسواک زده‌اش هم افتاده بود بیرون و داشت می‌خندید و بحث را کنترل می‌کرد. آقای رویانیان از اول هم استاد مدیریت بوده. من هر وقت آمدم به باشگاه استقلال، این باشگاه بی‌پول شده. ما هم مجبوریم پولسازی کنیم. ولی تا روزی که هستم، قطره چکانی هم که شده پول بچه‌ها را می‌دهم.»
فتح‌الله‌زاده ادامه می‌دهد: «آقای عباسی دارد تلاش می‌کند به ما و پرسپولیس فشار نیاید. هنوز چیزی که مجلس مصوب کرده را نگرفتیم. اگر برنامه اجرا شود و پول ما را بدهند ، 8 میلیارد می‌شود. برآورد هزینه‌های ما 17 میلیارد است که نصفی را باید خودمان بدهیم و نصف را وزارت ورزش. یعنی سهم وزارت ورزش 8.5 میلیارد می‌شود که تا حالا دو میلیارد داده. پارسال 3.5 میلیارد منفی داشتیم که پولی بود که باید سعیدلو می داد و نداد. بدهی‌های همه باشگاه‌ها انباشته است. البته بدهی‌های انباشته ما خیلی کم است.» او در مورد اینکه لباس استقلال دیگر جای تبلیغات ندارد هم می‌گوید: «جا زیاد است. شما اسپانسر پیدا کن، من اسمش را می‌چسبانم روی پیراهن تیم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =