فارس نوشت:

یک روزنامه لبنانی نوشت که نسخه لبنانی گروهک تروریستی جبهه النصره به زودی در لبنان اعلام موجودیت می‌کند.
 اعلام موجودیت قریب‌الوقوع گروهک تروریستی جبهه النصره در لبنانبه گزارش فارس، روزنامه الاخبار لبنان اعلام کرد که برخی در لبنان به دنبال ایجاد گروهک تروریستی جبهه النصره و شاخه آن در شهر صیدا هستند تا بتوانند برخی عناصر را از اردوگاه عین الحلوه به آن جذب کنند. این اقدام در هفته‌های آینده تشدید خواهد شد تا با یکپارچه سازی نیروها، نسخه لبنانی جبهه النصره نیز آغاز به کار کند.

بر اساس این گزارش تیمی که قرار است با این نام تشکیل شود، متشکل از گروه‌های تروریستی عبدالله عزام و فتح الاسلام و جند الشام خواهد بود و برخی از عناصر گروهک‌های عصبة الانصار و الحرکة الاسلامیة نیز در آن حضور خواهند داشت.

این گروه امتدادی از جبهه النصره در سوریه خواهد بود و از اردوگاه عین الحلوه برای تجهیز مبارزان خود برای مبارزه در سوریه استفاده خواهد کرد، بنا بر این گزارش شرایط ضروری برای اعلام موجودیت این گروه فراهم شده و خیلی زود این گروه تروریستی اعلام موجودیت خواهد کرد، البته چیزی که این اعلام را مقداری به تاخیر انداخته، تضمین وجود کمیت زیادی از سلاح است که برای تسلط این گروه بر مناطق تحت سیطره آن کافی باشد.

این روزنامه به نقل از یک منبع امنیتی نوشت که در حال حاضر انبار کردن سلاح‌ها در دست اجراست و مراکز امنیتی این جبهه در بخش‌های مختلف ایجاد شده است، این گروه به همین حد اکتفا نکرده و 50 درصد از مساحت اردوگاه عین الحلوه را به خود اختصاص داده و باقی مساحت این اردوگاه در دست دیگر گروه‌های فلسطینی قرار گرفته است.

عناصر این گروه اخیرا آموزش‌های نظامی را در منطقه البساتین در اردوگاه آغاز کرده‌اند و به صورت علنی و بدون اینکه پوششی بر صورت داشته باشند، اقدام به انجام آموزش‌های نظامی کرده‌اند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =