تسنیم نوشت:

اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در مورد بازی فردا با لبنان گفت: بازی مهمی پیش رو داریم. به دلیل اینکه در مرحله مقدماتی جام جهانی به لبنان باختیم حتما باید بازی فردا را در تهران ببریم. فکر می‌کنم برد در این بازی به دلیل اینکه اولین بازی مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا است اهمیت زیادی دارد. همه می‌خواهند فردا برنده باشند و ما هم فردا سعی‌مان را برای برد انجام می‌دهیم.
هافبک تیم ملی در رابطه با حمایت و حضور هواداران عنوان کرد: هواداران که همیشه هستند مثل بازی با ازبکستان که 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند و حامی تیم بودند، فقط حیف شد آن بازی را باختیم. می‌دانم در تهران همیشه تماشاگران از ما حمایت می‌کنند و به خاطر همین موضوع خیلی از تیم‌ها از بازی با ایران در ورزشگاه ‌آزادی می‌ترسند.
دژاگه در پاسخ به این سوال که دلیل باخت به لبنان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی پیشرفت فوتبال این کشور بوده یا شانس، گفت: هر کسی که بازی را دیده بود می‌فهمید لبنان با شانس ما را برده است. در آن بازی موقعیت‌های فراوانی را برای گلزنی و برد داشتیم اما موفق نشدیم. آن بازی تمام شد و ما برای بازی فردا با لبنان باید امروز خوب تمرین کنیم تا برنده باشیم.
وی در مورد وضعیت خودش تصریح کرد: شرایط خوبی دارم، دیروز استراحت کردم و امروز تمرین می‌کنم تا برای بازی فردا آماده باشم.
دژاگه درباره وقت‌کشی احتمالی لبنانی‌ها خاطرنشان کرد: در این مورد کاری نمی‌توانیم انجام دهیم فقط نباید بگذاریم آنها گل بزنند و بخواهند وقت‌کشی کنند. باید سعی کنیم هر چه سریعتر بازی را به سمت خودمان بکشانیم.
هافبک تیم فولام انگلیس در مورد بازی تیمش با منچستریونایتد گفت: این یک بازی بزرگ برای من بود فقط حیف شد که بازی را باختیم. خوب بازی کردیم، شانس‌هایی بزرگی برای گلزنی داشتیم که موفق نبودیم اما منچستری‌ها از فرصت گلزنی‌شان خوب استفاده کردند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =