۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۵

آمازون واحد پولی جدیدی بنام سکه های آمازون راه اندازی می کند تا کاربران به وسیله آن اقدام به خرید اپ ها، گیم ها و آیتم های داخل اپ ها روی پلتفورم کیندل فایر کنند.

سایت آمازون همچنین با هدف مبادلات بین توسعه دهندگان نرم افزاری و اپلیکیشن نویس ها روی پلتفروم های مختلف به خصوص کیندل فایر سکه های مجازی را از ماه می 2013 در دسترس علاقمندان خواهد گذاشت.
ترافیک خرید و فروش سکه های مجازی روی آمازون طبق برنامه ریزی ها بالا خواهد رفت و واحد پولی مجازی جای واحد رایج دلار را خواهد گرفت.
آمازون با این کار می خواهد به توسعه دهندگان اپ های متنوع بگوید به جاری نوشتن برنامه روی گوگل پلی و اپل، به آمازون آمده و با مبادلات مالی با واحد پولی جدید راحت تر کسب درآمد کنید.
گفتنی است وقتی یک کاربر اپ مورد نظر خود را روی آمازون می خرد به صورت خودکار 70 درصد مبلغ به حساب توسعه دهنده نرم افزاری و مالک اپ خواهد رفت.
سکه ها از 25 آوریل در حساب کاربران آمازون واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.
البته قرار است فعلا این واحد مبادلاتی فقط بین کاربران در داخل امریکا وجود داشته باشد و اگر موفق بود برای سایر کاربران نیز در نظر گرفته شود.
در دنیای تجارت الکترونیک پذیرش واحد پولی مجازی مخاطرات خاص خود را دارد و در وهله اول کاربران باید این واحد پولی را به رسمیت بشناسند و موارد تضمین کننده توسط آمازون بعنوان مرجع اصلی هنگام منازعات حقوقی، می تواند به کاربران و توسعه دهندگان کمک کند.

56501

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =