تسنیم نوشت:

 معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی با تاکید بر اینکه دولت بیانات رهبری را نصب‌العین خود قرار می‌دهد، گفت: بیانات رهبر انقلاب آغاز فصل جدیدی در همکاری میان مسؤلان است.

محمدرضا میر تاج‌الدینیˈ با اشاره به اهمیت بیانات رسای رهبر معظم انقلاب، گفت: دولت نیز برخود فرض می‌داند همانند همیشه بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی را پایان بخش همه مسائل بداند.
وی با بیان این که متاسفانه برخی‌ها خواستند مانند همیشه حادثه قم را به طرفداران دولت نسبت دهند، اظهارداشت: این حادثه از سوی هیچ جریان سیاسی تایید نشده و در این باره رهبری تکلیف همه را روشن و خاطرنشان کردند که گله امروز من‌ از برخی سران و مسوولان موجب نشود عده‌ای راه بیفتند و علیه این و آن شعار دهند.
وی در باره تشریح بیانات رهبری در ابعاد بین‌المللی نیز گفت: مواضع دولت در عرصه‌های بین المللی همواره منطبق با مواضع رهبری بوده و هست.مواضع رهبری درباره پرونده هسته‌ای و مذاکره ایران با آمریکا همواره بسیار مستدل، جامع و منطقی است و این آمریکاست که به یک رفتار دوگانه مبتلا شده و از یک سو با تشدید تحریم‌ها می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشانند و از سوی دیگر برای هدایت افکار عمومی جهان بحث مذاکره با ایران را مطرح می‌کند.
معاون رییس جمهور در ادامه ابراز امیدواری کرد که با بیانات شیوای رهبر معظم انقلاب فصل جدیدی در همکاری بین قوا آغاز شود تا دولت در چند ماه باقی مانده از عمر خود بتواند با آرامش بیشتری نسبت به امور اجرایی کشور و خدمت به مردم کارها را پیش ببرد. این امر مستلزم همکاری و هم افزایی بیشتر قوای سه گانه کشور نسبت به یکدیگر برای حل مشکلات کشور به ویژه در بعد معیشتی است که می‌تواند راهگشا و موثر واقع شود.
29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 3
    در سایر عرصه ها چطور؟