مشرق نوشت:

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص برنامه حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت که موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری به یک ائتلاف بزرگ می‌اندیشد که تمامی تشکل های اصولگرا در آن حضور داشته باشند، بنابراین ما هر نوع ائتلافی که به آن ائتلاف بزرگ کمک کند و ساز مخالفت با آن ائتلاف بزرگ اصولگرایان را نزند، خوشبین هستیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد که اگر ائتلاف‌های مقطعی یک مانعی برای ائتلاف بزرگ اصولگرایان باشد، طبیعتا ما نظر موافق نسبت به آن نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که نظرتان راجع به ائتلاف 1+2 چیست؟، گفت که اعضای ائتلاف خودشان اعلام کرده‌اند که آمادگی دارند در یک ائتلاف بزرگ شرکت کنند. اگر آنها بر این نظر باشند به طور طبیعی ما معتقدیم که در چارچوب ائتلاف بزرگ اصولگرایان، ائتلاف سه نفره می‌تواند مفید باشد. قرار نیست که کسی به این ائتلاف بپیوندند؛ ما به یک ائتلاف بزرگ می‌اندیشیم که همه اصولگرایان در آن حضور داشته باشند.
وی در خصوص مواضع اخیر جبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، خاطر نشان کرد: در حزب موتلفه اسلامی به این نتیجه رسیده ایم که زمانی دیگر اظهار نظر کنیم.
حبیبی در پاسخ به این سوال که یعنی موتلفه انتقادی به سخنان عسگراولادی داشته است؟، گفت: قرار بر این است که بعدا اظهار نظر کنیم. زمان اظهار نظر در این رابطه مشخص نیست.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    0 0
    این یعنی نظر ما هم همین است. آقای حبیبی کمی شجاعت داشته باشید