اشکان دژاگه هافبک ملی پوش ایرانی تیم فولام بهترین عملکرد را در بین لژیونرهای ایرانی در این هفته داشت.

 به گزارش خبرآنلاین؛ دژاگه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر جزیره در ترکیب اصلی فولام برای بازی مقابل ساندرلند قرار گرفت و 85 دقیقه بازی کرد. او  در دقیقه 16 یک ضربه پنالتی گرفت که برباتوف آن را تبدیل به گل کرد و در دقیقه 34 نیز پاس گل دوم تیمش را به ساشا ریتر داد. این بهترین بازی دژاگه در تیم فولام بود.
تیم اینتراخت برانشویگ در آخرین بازی هفته بیست و چهارم بوندس لیگای 2 مقابل دوئیسبورگ با یک گل شکست خورد. در این بازی دانیال داوری مثل بازی های قبلی در ترکیب اصلی این تیم بود. این دومین شکست متوالی برانشویگ بود که باعث شد با 51 امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند.
در هفته بیست و ششم لالیگا تیم اوساسونا در خانه 1- صفر به اتلتیک بیلبائو باخت. مسعود شجاعی هافبک ملی پوش ایرانی اوساسونا که هفته قبل یک گل زیبا برای این تیم زده بود، در این بازی از دقیقه 66 وارد میدان شد.
در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الخریطیات با حضور 90 دقیقه ای آندرانیک تیموریان مقابل لخویا 1- صفر به پیروزی رسید. تیموریان در این بازی پاس گل 3 امتیازی تیمش را به عبدالعزیز الانصاری داد. الخریطیات با 20 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. در این هفته تیم القطر نیز مقابل السیلیه به تساوی 1-1 رسید که هادی عقیلی در این بازی به میدان نرفت.
در این هفته لیگ بلژیک به دلیل برگزاری جام حذفی تعطیل بود که تیم استاندارد لیژ در این رقابت ها حضور ندارد و در مراحل قبلی حذف شده است. استاندارد یک بازی تدارکاتی انجام داد که قوچان نژاد در این دیدار دوستانه حضور نداشت. 
252 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =