معاون رییس جمهور عکس‌های منتشر شده از رییس جمهور در مراسم سوگواری چاوز را شیطنت رسانه‌ای خواند.

حجت الاسلام سیدمحمد رضا میرتاج الدینی خصوص انتشار عکس رییس جمهوری با مادر هوگوچاوز، تصریح کرد: احمدی‌نژاد به مادر چاوز تسلیت گفت، اما عکس منتشر شده در سایت‌ها و مصافحه صورت گرفته را تکذیب می‌کنم. آقای احمدی نژاد در مراسم کاملا آداب اسلامی را رعایت کرد.
به گزارش ایسنا وی در حاشیه همایش تجلیل از علمای بلاد در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد از شیطنت برخی از رسانه‌ها، تصریح کرد: متأسفانه برخی مجموعه‌ها و سایت‌های خبری به دنبال حاشیه سازی و اصلی کردن مسائل فرعی هستند و تلاش دارند حاشیه‌ها را پررنگ تر از متن کنند.
معاون رییس جمهوری با تأکید بر این‌که برخی به دنبال انحراف افکار عمومی از محتویات اصلی حضور رئیس جمهور در مراسم سوگواری هوگو چاوز هستند، افزود: این در حالی است که سفر رئیس جمهور کشورمان به ونزوئلا و شرکت در مراسم تشییع پیکر هوگو چاوز آثار جهانی گسترده‌ای در پی دارد.
وی، با بیان این‌که من و آقای صالحی در آنجا حضور داشتم و چنین چیزی صحت نداشته است، ادامه داد: دکتر احمدی نژاد نماینده جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا بود و انتشار اینگونه عکس‌ها جهت تحت الشعاع قرار دادن حضور ایشان در این کشور است.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    61 6
    خدا یه چشم بصیرت به شما و یک عاقبت بخیری به ما بدهد ...
  • امیر US ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    4 0
    بله . درست می فرمائید. خداوند چشم بصیرت به شما و یک عاقبت بخیری به ما بدهد ... شما هم حال دیدن همین حرکت بودید.