دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین می​گوید که امیدوار است اصولگرایان به وحدت برسند و با یک نامزد وارد عرصه انتخابات شوند.

به گزارش خبرآنلاین، در حالی روز گذشته برخی سایت​ها از قطعیت نامزدی باهنر در انتخابات ریاست جمهوری آتی خبر داده و گفته​اند که او در این هفته رسما نامزدیش را اعلام می​کند، که او هفته پیش به خبرآنلاین گفته بود همچنان در حال رصد کردن فضا است.
بخشی از گفت​وگوی وی که مشروح آن در ایام نوروز در سرویس سیاسی خبرآنلاین منتشر می​شود، از این قرار است:
آقای باهنر طی سه ماه اخیر مواضع شما نسبت به حضورتان در عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تغییرات محسوسی داشته است. ابتدا می‌گفتید به هیچ‌وجه نامزد نمی‌شوم، بعد گفتید اظهارنظر نمی‌کنم، بعد هم گفتید که جبهه پیروان بدون هماهنگی با من اسم مرا به عنوان نامزد خود اعلام کرده است. بعد گفتید اگر جامعتین به سازوکاری نرسد با آن 3 نامزد دیگر جبهه پیروان همکاری می‌کنم. در آخرین اظهارنظر هم گفته‌اید که به موقع کاندیداتوری‌ام را اعلام می‌کنم. همین‌طور پیش برویم ان‌شا‌ءا... بعد از عید رسماً نامزدی‌‌تان را هم اعلام می‌کنید؟
حالا ببینیم که ان‌شاءا... چه می‌شود. من هم مثل خیلی از دیگر آقایان در حال حاضر مشغول رصد کردن اوضاع هستم. سیاست راهبردی و آرزوی من این است که یک نفر کارآمد و متفق‌الیه در جبهه اصولگرایی بماند و پیروز شود. این امیدواری بنده است. حالا ممکن است برای رسیدن به این هدف ضرورت داشته باشد که من خودم هم به میدان بیایم یا اینکه بیشتر تلاش کنم که از بین دیگران، کسی انتخاب شود. من مشغول رصد کردن شرایط هستم. حتماً هم کاری نمی‌کنم که طیف اصولگرایی از آمدن بنده متضرر شود. تلاش من در راستای وحدت جبهه اصولگرایی خواهد بود.
در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن گفته بودید که منتظرم ببینم که شرایط چگونه تغییر می‌کند، بعد برای نامزدی اظهارنظر می‌کنم. شرایط چگونه باید تغییر کند که آقای باهنر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود؟
صحنه انتخابات برای من مهم است. مثلاً آمدن یا نیامدن آقای هاشمی، صحنه انتخابات را تغییر می‌دهد. تفاهم یا عدم تفاهم اصلاح‌طلبان بر یک نامزد هم صحنه را تغییر می‌دهد. این موارد پارامترهایی هستند که در نتیجه انتخابات مؤثرند. برخی از اینها هم ممکن است در تصمیم بنده تأثیر بگذارند. من الان فقط می‌توانم تعهد کنم که از بین 3 نامزد جبهه پیروان و دو نفری که برای پیوستن به آن اعلام آمادگی کرده‌اند (پورمحمدی و ابوترابی‌فرد) فقط یک نفر نامزد خواهد شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =