سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پیام تسلیتی به مناسبت وقوع زلزله در استان بوشهر به بازماندگان قربانیان زلزله تسلیت گفت و تاکید کرد به طور حتم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تمام تلاش خود را برای کمک به زلزله‌زدگان به کار خواهد بست.
محمد رویانیان گفت: وقوع زلزله در استان بوشهر و خبر فوت هموطنان‌مان و همچنین مجروح و بی‌سرپناه شدن مردم این خطه، خبر تلخ و ناگواری بود که دل همه مردم ایران را به درد آورد. این مصیبت را به قربانیان زلزله تسلیت گفته و به طور حتم باشگاه پرسپولیس که به هنگام وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی اقداماتی بر حسب وظیفه برای کمک به هموطنان استان آذربایجان شرقی انجام داد، با تمام توان و همت به یاری زلزله‌زدگان استان بوشهر خواهد شتافت.
وی افزود: بنده این حادثه ناگوار را به مردم ایران، بازماندگان، درگذشتگان این حادثه و دوستداران پرسپولیس در استان بوشهر تسلیت گفته و می‌خواهم بگویم باشگاه پرسپولیس به واسطه رسالتی که دارد در کمک رسانی به زلزله زدگان اقدام خواهد کرد.این اتفاق در حالی افتاده است که محمد رویانیان با توجه به فعالیت استیلی در تیم شاهین بوشهر و جایگاهی که نزد مردم منطقه دارد، خواست برای دیدار با آنها و ارزیابی شرایتشان راهی بوشهر شود و وضعیت آنها را مورد ارزیابی قرار دهد تا پس از بازگشت ترتیب کمک‌های لازم از سوی باشگاه پرسپولیس اتخاذ شود.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    17 7
    جوووونم سردار , خدا پشت و پناهت باشه
  • andrew IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    8 3
    شرایتشان ؟!؟!؟
  • بدون نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    6 5
    چه عکسی از رویانیان انداختی ! شیطنت کردیا خبر جان .)
  • محمد حسن IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    6 13
    کمک کردن به هموطن که فریاد زدن نداره. میشه بی سر و صدا کار خیر کرد .الگوی ما حضرت علی است.
  • مهرداد از مراغه IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    21 4
    افتخارم تو زندگی اینه که طرفدار تیمی هستم که همیشه یار و یاور آسیب دیده گان بوده.اززلزله آذربایجان گرفته تا زلزله بوشهر.از یتیمان بی سرپرست حمایت کرده.از آزادی زندانیان بی پولی که بخاطر دیه یا مسائل دیگر خونواده هاشون منتظرشون بودن.پس پرسپولیس واقعا یک تیم عرفانی و معنوی هستش. پرسپولیس تا آخرین لحظات زندگیم عاشقت خواهم ماند.....................
  • بدون نام IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    8 6
    فقط سردار