ایسنا نوشت:

دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی با اشاره به دیدار اعضای این تشکل سیاسی با نوه امام(ره) گفت: سیدحسن خمینی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری منتفی دانست.
قدرت‌علی حشمتیان با اعلام خبر دیدار جمعی از نمایندگان ادوار غرب کشور، جمعی از اعضای جمعیت مستقل ایران اسلامی و تعدادی از فعالان سیاسی با سیدحسن خمینی که شب گذشته (پنجشنبه) انجام شد اظهار کرد: در این جلسه طی گزارشی از وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور، خواسته شد که از بین هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و سیدمحمد خاتمی یک نفر خود را در معرض انتخابات ریاست جمهوری قرار دهند.
این فعال سیاسی ادامه داد: سیدحسن خمینی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد که پیشنهادات دوستان که همه از دلسوزان نظام قابل توجه مسئولان قرار می‌گیرد. در حال حاضر تعداد نامزدها کم نیست که من وارد انتخابات شوم. وی همچنین خطاب به افراد حاضر در این جلسه گفت "شما با توجه به ارتباطی که با نامزدهای انتخاباتی دارید برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنید و ان‌شاءالله خواهیم دید که به یاری خداوند متعال و با درایت مقام معظم رهبری،‌ مسئولان، نخبگان و دلسوزان نظام مشکلات مردم حل می‌شود.
دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی افزود: در این جلسه تعدادی از نمایندگان ادوار غرب کشور نیز به ارائه گزارش پرداختند و مجید انصاری نیز سخنان کوتاهی انجام داد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    31 29
    سعي كن رئيس جمهور نشوي. فعاليت ايشان سياسي است و سياست كار كثيفي است . حتي ولادمير پوتين گفته بود اولين كار بعد از خروج از سياست رفتن به حمام است. بيشتر در بخش نظارتي عمل كن تا شاهد اين رويه نابساماني نباشيم. اگر در اين بخش بيايي الوده ميشوي و روح امام راحل از تو ناراحت ميشود.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    41 21
    در كل سياست بحث كثيفي است و سعي كن خودت را دور نگهداري. باعث تخريب وجهه ات ميشود.
  • محمد IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    59 9
    سید عزیز میدانیم که قلب شما چقدر از سیاست بازان بدرد آمده و میدانیم که حضور شما در این ردا بسیار برای عاشقان کشور مفید است اما بدانید که هم اکنون زمان گذر است . شما ذخیره این ملت باشید به وقتش .
  • هم وطن IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    30 5
    نیا که با آمدنت طلحه وزبیرها به جنگت می آیند
  • احمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    23 3
    اقا سید حسن گل سر سبد ماست .دوست داشتنی وعزیز ملت ایران.یادگار حاج احمد اقا. اگر کاندیدا میشد ازش تا اخرین نفس ازش حمایت می کردم.