۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰

بارش‌های پراکنده باران تا فردا در پایتخت ادامه خواهد داشت ضمن اینکه نیمه شمالی کشور نیز تا پایان این هفته بارانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،بارش‌های پراکنده باران در کلانشهر تهران طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت. امروز در سواحل جنوبی دریای خزر و استان‌های قزوین، قم، سمنان و مازندران و همچنین در بخش‌های شرقی کشور در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بخش‌های شمالی سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از استان‌‌های کرمان و یزد بارش‌ها ادامه خواهد داشت.
بارش‌ها از بعد از ظهر امروز در استان‌های گیلان، مازندران و قسمت‌هایی از استان گلستان و سمنان و همچنین خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.
سمانه جدید بارشی به کشور وارد شده که این سامانه از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب می‌شود از بعد از ظهر امروز تراکم ابرها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، قسمت‌هایی از زنجان، کردستان و گیلان افزایش یابد و سبب بارش باران در این استان‌ها شود.
این سامانه در بعد از ظهر امروز از شمال غرب وارد کشور می‌شود، این سامانه بیشتر شمال غرب و جنوب غرب را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به سبب ورود این سامانه فردا شاهد بارش پراکنده باران در کلانشهر تهران خواهیم بود.
در پی ورود سامانه جدید بارشی به کشور تغییرات محسوسی در دمای هوا در مناطق مختلف مشاهده نخواهد شد به طوری که تغییرات دمای هوا در حد 3 درجه سانتیگراد خواهد بود.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =