حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیات عظام علوی گرگانی و نوری همدانی از مراجع بزرگ تقلید، از نقش برجسته روحانیت و مرجعیت در شکل‌گیری نظام اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان بازسی کل کشور در این دیدارها گفت: معنویت و دین‌داری در دنیای امروز در قالب نظام جمهوری اسلامی متجلی است و این به برکت حوزه، روحانیت، مرجعیت و رهبری است. وی افزود: چنین خصوصیتی در طول تاریخ برای کشور ما سابقه ندارد و خداوند این تکلیف بزرگ را بر عهده ما گذاشت. باید قدر این نعمت بزرگ را دانسته و تلاش کنیم این فرصت از دست نرود.
پورمحمدی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که طی این سال‌ها در امت اسلامی رخ می‌دهد، اظهار داشت: الآن در دنیا جنگ احزابی علیه مسلمانان به راه افتاده و دشمنان امت اسلامی سعی در فشارآوردن و ضربه‌زدن به مسلمانان از طرق مختلف دارند.
وی توطئه‌ها و فشارهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: علت تشدید دشمنی‌ها به‌خاطر این است که آن‌ها قدرت نظام را دیدند. در واقع فشار دشمنان نشان از ضعف ما نیست بلکه نشان از قدرت ما است.
پورمحمدی در پایان بر ضرورت حاکم‌شدن فضای وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و گفـت: کشور در شرایط خطیر و حساسی قرار دارد. همه ما باید یکی شویم و برای حل مشکلات کشور یک وفاق عمومی شکل گیرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =