مهر نوشت:

حسین مظفر معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه قانون انتخابات توسط وزارت کشور تا کنون اجرا نشده است و در این خصوص خبرهای خوبی به ما نرسیده و در اجرای قانون تعلل ورزیده شده است.

نماینده مردم تهران با بیان این که اگر این وضع بخواهد به این صورت ادامه پیدا کند انتخابات که عرصه تجلی و شکوه کشور ماست خدشه دار خواهد شد  گفت: به نظر می رسد هر گونه تعلل و تاخیر بیشتر کمک به فتنه گرانی است که می خواهند در کشور تشنج ایجاد کرده و اثرات مثبت انتخابات را خنثی کنند.

مظفر در ادامه افزود: اینکه گفته می شود شاید فتنه جدید قبل از انتخابات باشد آثارش همین است که دولت در اجرای قانون کوتاهی می کند و دولت یک بازی خطرناکی را انجام می دهد.

در همین راستا معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی امروز ظهر جلسه ای را در خصوص عدم اجرای قانون انتخابات با مسئولان مربوطه برگزار می کند. این جلسه قرار است در ساعت 11:30 در محل معاونت نظارت مجلس با حضور مسئولان مربوطه به دلیل تعلل دولت و وزارت کشور در اجرای قانون انتخابات برگزار شود.

حسین مظفر در این خصوص گفت: پیش از این معاونت نظارت مجلس بارها تذکراتی به وزارت کشور داده، نامه نوشته و تماس های تلفنی برقرار کرده است تا پیگیر عدم اجرای قانون انتخابات شود. دلیل عدم اجرای قانون انتخابات توسط دولت چیزی جز قانون گریزی نیست.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =