ایسنا نوشت:

سردار محمدرضا نقدی در جمع هزاران نفر از کارگران شهرستان سبزوار که به مناسبت یادواره شهید برونسی و شهدای کارگر استان خراسان رضوی با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان در سالن ورزشی این شهرستان برگزار شد، گفت: کاش ما به جای تلاش برای رسیدن به ریاست، تلاش می‌کردیم برونسی شویم. این شهید همواره از قبول مسئولیت خودداری می‌کرد و تنها با اصرار و حکم ولایی او را وادار به پذیرش مسئولیت می‌کردند.
نقدی میدان جهاد امروز را عرصه اقتصاد دانست و اظهار کرد: در جنگ اقتصادی، کارگران در خط مقدم هستند و امروز اصلی‌ترین مجاهدت کارگران تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت با تمام کالاهای دنیاست.
وی حماسه اقتصادی را قیام همگان برای تولید کار دانست و اظهار کرد: حماسه سیاسی یعنی آنکه به دنیا اثبات کنیم اگر فشارهای دشمن صد برابر هم شود ما پای انقلاب خواهیم ایستاد. آن روز که آمریکا در اوج اقتدار بوده و تمامی دانشمندان را مجذوب خود نموده بود ملت ایران در مقابل او ایستاد، امروز که آمریکا ذلیل و ورشکسته شده است یقیناً ملت سرفراز ایران اسلامی با او سازش نخواهد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، انتخابات پیش رو را رفراندومی علیه آمریکا دانست و افزود: همه ملت پای صندوق‌های رای خواهند آمد و پیروزی ملت را که طلیعه‌های آن در حال درخشش است به جهان نشان خواهند داد. امروز نام امام خمینی (ره) و امام خامنه ای دنیا را سرشار از انقلاب اسلامی کرده است و به امید خدا ضربه نهایی را به زودی بر استکبار وارد خواهیم کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    میشه لطفا ضربه نهایی رو به مردم وارد کنید راحت شیم لطفا؟؟
  • بدون نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    31 1
    رئيس جمهور گفت سه ماه ديگه قيمتها هم بعدش ارزون ميشه
  • الی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    7 67
    به امید روزی که ناوهای دشمن رو در خلیج فارس غرق کنیم