۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

ال جی جدیدترین گوشی گوگل از سری نکسوس را می سازد.

گوشی هوشمند نکسوس 5، بعد از موفقیت گوگل در فروش دومین گوشی هوسمند خود بنام نکسوس 4، راهی بازار خواهد شد.
کوریاتایمز نوشت ال جی که در استراتژی توسعه روابط خود با گوگل، چهار نعل می تازد، هنوز اظهار نظری در مورد تاریخ عرضه این گوشی، نکرده است.
از آنجایی که نکسوس 4 در نوامبر سال گذشته راهی بازار شد، باید گوگل عرضه فنی آن را در کنفرانس خود موسوم به Google I/O که اواخر ماه می است، انجام دهد.
سیاست گوگل مبنی بر عرضه گوشی هوشمند هر سال/ یک گوشی ممکن است ادامه یابد، مگر اینکه گوگل بخواهد سهم بیشتری از بازار را نصیب خود و شرکایش کند.
از آنجایی که بازار تقاضا برای نکسوس 4 همچنان قوی است، دو کمپانی سعی خواهند کرد به تقاضای بازار نیز جواب داده و تولید نکسوس 4 را نیز افزایش دهند، مگر اینکه نکسوس 5 آماده باشد و آنرا جایگزین نکسوس 4 کند. اگر اتحاد برای ساخت نسل بعدی درست باشد، نشان از روابط خوب ال جی و گوگل می دهد.
نکسوس وان را اچ تی سی برای گوگل ساخت و بعدا نکسوس اس و گلکسی نکسوس را سامسونگ برای گوگل ساخت و جای اچ تی سی را به عنوان شریک گرفت.
بعدا ال جی برای ساخت نکسوس 4 جای سامسونگ را گرفت و فاکتورهای مهم سخت افزاری گوشی ال جی ا.پتیموس جی را روی نکسوس 4 گذاشت که به قیمت 299 دلار در بازار فروش رفته و استقبال خوبی هم از آن شد.
در سایز 10 اینچی ، البته تبلت نکسوس 10 را سامسونگ برای گوگل ساخته است.
ممکن است نکسوس 5 ادامه گوشی ال جی اوپتیموس پرو باشد که با صفحه 5.5 اینچی در بازار موفقیت خوبی کسب کرده است.
از سوی دیگر ال جی در حال مذاکره با گوگل برای ساخت OLED Google TV است تا با سازگاری با انواع وسایل گوگل، از جمله گوگل تی وی، روابط خوب خود را با گوگل عمیق تر سازد.
 

56502

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    7 1
    299دلار= 1650000تومان