۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

رقابت برای تعیین قهرمان اروپا در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان بین بایرن و دورتموند شاید به نوعی از همین هفته شروع شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، برخی از رسانه های اروپا این فینال تمام آلمانی را فینال دوستی نام گذاشته بودند ولی برخوردی که کلوپ و سامر در دقیقه 64 بازی برگشت دو تیم در بوندس لیگا داشتند نشانی از دوستی نداشت. فریادهایی که این دو نفر بر سر هم کشیدند نشان داد اختلاف دو باشگاه نه تنها از بین نرفته بلکه با کاتالیزوری به نام گوتزه و انتقالش به مونیخ تشدید شده است . کلوپ بعد از بازی درباره اهمیت این تقابل و حوادثی که در کنار زمین رخ داد گفت :«درست است که بازی کمی حاشیه داشت ولی به نظرم اصلا نباید اهمیتی به این موضوع داد. البته من از بازتاب این قضیه در مطبوعات راضی نیستم .»
موضوعی که به نظر کلوپ نباید مهم باشد ، از نظر واتزکه مدیر باشگاه دورتموند اصلا قابل چشم پوشی نبود .روی صحنه ای که رافینیا بخاطر خطا روی بلاژیکوفسکی کارت قرمز دوم را گرفت و اخراج شد ، سامر سعی کرد مداخله کند ولی کلوپ سر سامر فریاد زد :«کاری باهاش نداشته باش!» و همین مسئله تنش را کنار زمین بیشتر کرد به نظر واتزکه "کلوپ روی این صحنه کمی تندروی کرده و نباید به این شکل سر سامر داد می زد."
سامر هم با توجه به گفته های سامر و واتزکه سعی کرد دیگر اشاره ای به جزییات ماجرا نداشته باشد و به روزنامه بیلد گفت :«رسانه ها هم نباید دیگر به این مسئله بپردازند و به آن بها بدهند . موضوعی بود که خیلی زود تمام شد و رفت و ارزش بازگویی ندارد»
با وجود تاکید سامر ، اختلاف دو باشگاه سوژه نابی است که رسانه های آلمانی قطعا تا 25 می به آن خواهند پرداخت وهر هفته بهانه جدیدی برای آن می تراشند. عدم قبول دعوت رومنیگه برای نشست مشترک از سوی واتزکه قبل از بازی دو تیم نشان می دهد افشای خبر فروش گوتزه به روزنامه بیلد که بزرگترین بمب خبری فوتبال آلمان پس از ماجرای انتصاب گواردیولا بود ، همچنان تبعات زیادی دارد. واتزکه درباره عدم قبول دعوت رومنیگه گفت :«اگر باواریایی ها دوست دارند صحبت کنند ، می توانیم زمانی را برای این کار مشخص کنیم ولی ما در ماجرای گوتزه همه چیز را تمام کرده ایم و جوابهایمان را گرفته ایم وحرفی برای گفتن باقی نمانده است . »
برای واتزکه قابل تحمل نبود که ستاره مصدوم تیمش در آستانه مهمترین بازی سال از سوی هواداران در ورزشگاه به خیانت وپول پرستی متهم شود .
 

281 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • afshin IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    1 0
    با سلام تاریخ بازی فینال بایرن و دورتموند چه تاریخی است لطفا >>>
  • زهرا IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شنبه 4 خرداد ساعت23:15