فارس نوشت:

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حل مشکلات و معضلات اقتصادی را با شعار، وعده و قول حل نمی‌شود، گفت: زمان منازعات سیاسی به اتمام رسیده و باید برای مردم کار کرد.
محسن رضایی صبح امروز در جمع اساتید، دانشجویان، نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ایران دانشجویان هستند.

وی افزود: رشد و بالندگی کشور در دانشگاه‌ها محقق می‌شود و این محقق نمی‌شود جز با تلاش مسئولان و دانشجویان که باید دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا نسبت به گذشته بیشتر تلاش کند.

رضایی با بیان اینکه با هیچ یک از کاندیداها ائتلاف نخواهم کرد، گفت: به صورت مستقل در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندید خواهم شد.

وی تصریح کرد: با احترام به تمام ائتلاف‌ها، اما به ائتلاف 77+1 میلیونی ملت ایران وابسته هستم.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در خصوص یارانه‌ها نیز گفت: در دولت من میزان یارانه به 110 هزار تومان افزایش خواهد یافت و تعهدات دولت قبلی را هم حفظ می‌کنیم.

رضایی افزود: تمام مسئولان و دولتمردان کشور باید بستر حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

وی با انتقاد از فرماندار شیروان به خاطر ممانعت از حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در حوزه دانشگاه‌ها گفت: باید اوامر رهبری برای حضور حداکثری مردم انتخابات تحقق یابد.

رضایی رکود، گرانی و تورم را یک نوع بیماری دانست و افزود: گرانی و تورم خطوط قرمزهای اقتصاد ایران هستند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات و معضلات اقتصادی را با شعار، وعده و قول حل نمی‌شود، گفت: زمان منازعات سیاسی به اتمام رسیده و باید برای مردم کار کرد.

رضایی یادآور شد: برای حل مشکلات اقتصادی مردم باید به دیپلماسی قوی و مدیریت کارآمد توجه شود. هر چه مردم بتوانند در انتخابات حضور جدی و حداکثری یابند، اقتدار نظام و حکومت بیشتر خواهد شد.

رضایی این حضور را یک مسئله ضروری در کشور دانست و گفت: این حضور باعث می‌شود که تحریم‌های دشمنان کم‌رنگ شود.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    9 4
    نمی‌دونم چرا این کاندیدا‌ها فکر می‌کنن که ما به یارانه احتیاج داریم بابا به جای این حجم پولی‌ که میخواین بدین به مردم باهاش یه بستری فراهم کنین که ما مردم خودمون کار کنیم و پول در بیاریم مگه ما گدا هستیم که ماهی‌ ۱۰۰ یا ۲۰۰ یا ... هزار بذارین کف دستمون؟؟
    • مهران IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
      0 0
      برو بابا نفست از جاي گرمي در مياد ها اخه كدوم يك از اينها براي جوونها كار درست كرده كه اينها بخوان بكنن با قطع كردن يارانه ها نه اشتغال زايي درست ميشه اون چندر غاز پولي كه به مردم ضعيف هم كه ميدن قطع ميشه
  • احمد روشنفکر EU ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    4 3
    " اما به ائتلاف 77 1 میلیونی ملت ایران وابسته هستم..." حیلی جالب
  • بدون نام IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    6 4
    جناب رضایی به نظر من این کار حساب شده نیست با افزایش یارانه ها نقدینگی در جامه زیاد میشه و باعث تورم هست کاش میگفتین یارانه رو ثابت نگه میدارم و بیشتر رو خدمات درمانی و کاهش قیمت کالای اساسی تمرکز میکنم که به نوعی مهار تورم هست البته انقدر شعار بی پایه شنیدیم که دیگه ... پول نفت قرار بود بیاد سر سفره 45 تمن پول نفته؟؟؟
  • ع/خدایگان IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    5 4
    اگر یارانه ها افزایش یابد خوب است اماکاش منبع یارانه 110هزاتومانی را تعیین می کردند.
  • رنجبر EU ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    6 1
    مشکلات روابط خارجی یکی از ارکان مهم مسایل مملکت ماست که متاسفانه کاندیداها کمتر به ان میپردازند .
  • بدون نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    2 3
    آقای رضایی شمایی که یارانه رو میخواهی زیاد کنی...بگو از اون ور ما باید با قبوض برق.تلفن....و خرید مایحتاج روزانه با نرخ روزانه اون رو جبران کنیم...لازم نیست شما زحمت بکشید ما این پول رو لازم نداریم...جلوی تورم رو بگیرید ،جلوی افزایش روزانه قیمت ها رو بگیرید ما راضی هستیم.....