۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰

مصطفی رضاحسینی

امروز تکلیف مدعیان ولایتمداری و دوستداران مقام معظم رهبری مشخص می​شود. امتحان سختی در پیش است و برخی از هم اکنون خود را مردود و یا تجدید کرده اند. زیرا با موضع گیری​های احساسی سوء در قبال ورود جناب آقای هاشمی به عرصه انتخابات خواسته یا ناخواسته در حقیقت خواسته دشمن را انجام می دهند.
وقتی صدراسلام را نگاه می کنیم وتاریخ را ورق می زنیم می بینیم که همیشه به بزرگان دین و مملکت های اسلامی بویژه ایران عزیز، این افراطیون بوده اند که ضربه زده اند و متاسفانه نزدیک ترین افراد و آنانی که با ظاهر سازی اسلامی وانقلابی با ایجاد جو مسموم در جامعه خوراک غیر منصفانه و غیر عادلانه تزریق تا افراد وفادار به انقلاب و رهبری را از میدان بیرون کنند .
تعجب می کنم که برخی افراد، گروه​ها، شخصیت ها از هیچ تخریبی علیه حضرت آیت ا... هاشمی دریغ نمی کنند و به فرمان مقام معظم رهبری هم توجه نمی کنند.
مگر حضرت امام (ره) نفرمودند نهضت زنده است چون هاشمی زنده است .و مقام معظم رهبری در پایان دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی نفرمودند هیچ کس برایم هاشمی نمی شود. مگر همین آقای هاشمی نبود که برای به ثمر رسیدن انقلاب زندان​های رژیم پهلوی را به سختی تجربه کرد، مگر ایشان نبود که یک خطبه نماز جمعه وی در دوران جنگ نیروی عظیمی به مردم وارد و دشمنان را مایوس می کرد مگر مقام معظم رهبری مکرر وی را به عنوان رئیس تشخیص مصلحت این نظام منصوب نکرده است . براستی افرادی که امروز به او خرده گرفته و در تلاش هستند چهره ای مخالف نظام و رهبری از این یار رهبری وامام درست کنند، چه سوابقی دارند؟ چه سختی هایی کشیده اند؟ آیا جز این است که یکشبه به پست و مقام رسیدند؟ آیا اینان که خود را مدعی ولایت و انقلاب می دانند با این کارها انتخاب و انتصاب آقای رفسنجانی به ریاست تشخیص مصلحت توسط مقام معظم رهبری را زیر سئوال نبرده اند؟ آیا ازدستور آقا تمرد نکرده اند؟ آیا در حقیقت و غیر مستقیم مقام معظم رهبری را تضعیف نمی کنند؟ این خواسته کیست؟ خواسته دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و رهبری تلقی نمی شود؟
مردم عزیز و شریف آیا وقت آن نرسیده که به جستجوی حقیقت بپردازیم؟
کدام حقیقت؟ روشن شدن چهره طراحان فتنه 88 که امروز مدعی محاکمه بانیان و باعث و بانی آن شده اند –روشن شدن چهره واقعی آنانی که در پشت پرده اختلاس های میلیاردی را انجام داده اند، روشن شدن علت نابسامانی اقتصادی کشور و اهداف پشت پرده آن – روشن شدن علت جنگ طلبی دولت احمدی​نژاد و هر روز سر ناسازگاری ایجاد کردن با کشورها از جمله همسایه ها .
بله: البته تاریخ همه اینها را شفاف خواهد کرد اما آن روز کمی دیر است .
از جنبه دیگر به قضیه نگاه کنیم: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی چگونه رخ می دهد؟
حماسه یعنی یک کار بزرگ، یک اقدام دسته جمعی و ریشه ای و متحول کردن خیلی چیزها این معنایش این است که مقام معظم رهبری نیک می داند بر مردم چه فشار اقتصادی وارد است و عقبه این اقتصاد بیمار یک سیاست بیمار و سیاسیون نابلد هستند پس برای همین خواسته اند امسال سال سرنوشت باشد ، این در بعد داخلی است در بعد خارجی هم حضور گسترده مردم در انتخابات بیشتر از دوره قبل : هم بیمه شدن کشور و نظام است هم پاسخ دندان شکن به دشمنان حال شما قضاوت کنید با حضور همه چهره هایی که ثبت نام کرده اند حماسه موردنظر تحقق خواهد یافت ؟ بخدا نمی شود ، چون مردم از بداخلاقی های دولت نهم ودهم ، دروغ ها ، بی حرمتی ها ،بی احترامی به مقام معظم رهبری ، قانون شکنی ، هتک حرمت مومنان و ... خسته شده اند ، پس یک انرژی تازه لازم است .
و اگر امروز حضرت آقا با ورود مردم سیاست و اقتصاد به عرصه انتخابات مخالفتی ندارد دلیلش این است که نیاز و ضرورت امروز کشور بر این است و احساس امنیت اقتصادی وسیاسی بزرگترین خدمت به کشور است و عرصه رقابت عادلانه ای که ایجاد می شود افتخار نظام خواهد بود.
پس در حقیقت آقای هاشمی یکبار دیگر خود را سپر این نظام و کشور قرارداده است و این ارزشمند است اما آنانیکه این روزها حرف و حدیث هایی می زنند که اطرافیانش چنین کردند و چنان یک سوزن به خودشان بزنند        و یک جوال دوز به دیگران .
امروز آمار و ارقام گویاست که اطرافیان آقای احمدی نژاد چه کردند و اطرافیان دیگران چکار؟ کدام رئیس جمهور به مقام معظم رهبری و یا حضرت امام بی احترامی ، وتمرد کرد.
کدام ولایت و رهبری و مراجع را تضعیف کردند ، کدام به قانون دهن کجی کردند ، کدام خود را فرد بلا تصدی دانستند ، کدام کشور را اسیر خرافه و جادو کردند و..... کدام دولت چنین تورمی را به مردم هدیه کرد؟
  بله اکنون وقت آن است که حماسه سیاسی واقتصادی حضرت آقا تحقق پیدا کند و ما آنرا با حضور آقای هاشمی رفسنجانی در کنار بزرگ مردانی چون جناب دکتر ولایتی امین مقام معظم رهبری ، دکتر قالیباف شهردار توانای پایتخت و سرباز نظام و دیگران امکان پذیر می دانیم به اطرافیان هم کاری نداریم حساب آنان با قانون است که اگر خدای ناکرده خلافی کرده اند قانون در مورد آنان تصمیم بگیرد آنچه تاکنون بوده و همه عزیزان هم به آن پایبند خواهند بود .
همه با هم پیش به سوی افتخار آفرینی برای جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام عظمی ولایت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    1 17
    نظر حضرت عالی برای خودتون محترمه شما کی باشید که حماسه سیاسی رو به حضور آقای هاشمی بدونید ایشون محترم هستند ولی به نظر جناب عالی اینهمه آدم و رجال سیاسی که اومدن هیچ و فقط آقای هاشمی مظهر حماسه سیاسی هستند؟؟!!
  • بدون نام KZ ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    32 3
    این آقایان تنها به باند و منافع خود می نگرند والا نه کلام امام و نه کلام رهبری و نه حق و حقیقت برایشان مهم نیست ، حال آنکه شخصیت هاشمی با این تخریب ها و کینه توزی ها لکه دار که نمی شود هیچ بلکه محبوبتر نیز می شود
  • بدون نام IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    3 25
    دردوردوم رياست جمهوري سازندگي كم كم وبطورجدي ارزشهاي انقلاب درحال ازدسترفتن بود،كه اگرآن مديرنمونه محاكمه نشده بود وبقول خودشان مديران كارآمدراخانه نشين نكرده بودند-خيلي وضع بدتربود.
  • فاطمه IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    9 0
    هاشمي مي تواند تغييرات و اصلاحات زيادي در حوزه روابط بين الملل،تشنج زدايي واقتصاد بوجود آورد.از اوحمايت كنيد.
  • حسین IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 11
    هاشمی در بین مردم آگاه ایران جایگاهی ندارد
  • رضا IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 9
    فرزندان هاشمی چه کار نکردن ؟
  • مهدوی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 10
    امام ره نفرمودندنهضت زنده است چون هاشمی زنده است این دروغ عظیمی است که به امام نسبت میدهندوخجالت هم نمیکشنداساسا معقول هم نیست که زنده بودن نهضت به زندگی هاشمی گره بخورد امام بارهافرمودندکه نهضت به وجود خودان بزرگوارهم وابسته نیست تاچه رسدبه این اقا بلکه فرمودند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است وهاشمی حیاتش رامدیون نهضت است واتفاقا این جمله تنقیصی است برای هاشمی امام میخواهدبفرمایدهاشمی ازخودش چیزی ندارد واستقلالی وریشه ای ندارد حیاتش وهویتش راازنهضت دارد این کجا وان نسبت کذب وافترای اول کجا
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    10 0
    هاشمی منجی ملت خواهد شد.
  • بدون نام US ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 9
    حضورآقای هاشمی تحقق پاسخ به نفس سیری ناپذیر وی ونیززمینه سازی برای فتنه ای بزرگتراست.
  • مرتضی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 3
    درود بی بایان بر تمامی انسانهای فهمیده انهایی که دم از اطاعت ولایت فقیه میزنند حال معلوم میشوند لطفا ای موضوع را برجسته واطلاع رسانی کنید
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 12
    خائن خائن است چه احمدی نزاد باشد چه هاشمی یادمان نرفته فتنه 88 واشک رهبر که در روز نماز جمعه به طور صریح خواستار ان شدن که خواص جبهه خود را مشخص کنند .......دوست گرامی عوام فریبی دیگر فایده ندارد قبل از این که اقای هاشمی اعلام کاندیداتوری نماید ابراز کرده بود که در ایران اصلا انتخاباتی وجود ندارد ودوم اینکه ما با اسراییل کاری نداریم واین عملا زیر پا گذاشتن ارمان های امام و رهبر فرزانه و انقلابیون می باشد
  • بچه جبهه IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 9
    بابا ریاست جمهوری هاشمی رو هم دیدیم.یادتون نرفته که....؟ اگه رفته یه بار دیگه باید گزیده بشی تا یادت بیاد؟
  • صفایی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 35
    جناب آقای رضا حسینی خوب است یک نیم نگاه به سخنان آقای هاشمی در دیدار دانشجویان داشته باشید، تا مخالفت ایشان را با نظام و رهبری به‌راحتی مشاهده نمایید. وقتی ایشان جوانان پرشور دانشجو را ترغیب به شورش و اعتراض بر علیه نظام می‌کند، چگونه برای فرد دوم نظام می‌شود انتخاب کنیم؟!!!!!
  • n.o.s IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    36 3
    فقط آلان با وضعیت موجود ، نیاز کشور عزیزمان فقط و فقط به آقای هاشمی است ، ایشان کاملاً به همه امور آشناست و تجربیات زیادی دارد.
  • علیرضا احمدی US ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    21 1
    حماسه است حالا چه رأی بیاورد چه نیاورد. چه به نفع روحانی یا کس دیگری کنار برود چه نرود
  • بهنام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    18 2
    خوشمان آمد
  • mehran IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    18 1
    گل گفتي
  • محد امین IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    6 36
    برادر عزیز چرا شما به نامه بدون سلام ایشان اشاره ای نکردی. چرا به فائزه و مهدی اشاره ای نکردی چرا به گفته های ایشان :ما با اسرائیل جنگ نداریم" اشاره ای نکردی. ملاک وضعیت فعلی افراد است. نه گذشته آنها انشاا... همه گوشمان به دهان رهبر باشد نه فرد دیگری
    • reza IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      11 1
      اقعا برای شما متاسفم که از سیاست هیچی نمیدونی. اقای هاشمی از ابروی خودش برای مملکتش گذشته. اتشالله روز 24 خرداد دست به دست هم دهیم مهر میهن خویش را کنیم اباد. درود بر هاشمی.
  • يك رنج كشيده IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    باز افراط و تفريط باز جنك خوب و بد بازحيدري و صفدري ... دشنام به احمدي و نژاد و هاشمي و پشت سر اين و ان رفتن و قرار گرفتن درد ماست وحدت و اتحاد در سايه آگاهي و دانش تنها چاره درد كشور ماست كه رها شده و هر كس به سويي مي تازد اخر كي مي خواهيم به اصول فكر كنيم نه به افراد مگر در امريكا امدن اوباما به جاي بوش چيزي را عوض مي كند نه بازهم مي جنگند و اشغال مي كنند و در صنايع پيشرفت اين يعني اينكه دشمن ما درست عمل مي كند بايد به هوش باشيم داريم در سايه تفرقه از دنيا عقب مي افتيم