۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸

وزیر سابق بهداشت، رییس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر مرضیه وحید دستجردی که پس از برکناری از وزارت بهداشت به بیمارستان آرش تهران برگشته بود، از سوی کاظم جلالی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به عنوان مشاور رییس و رییس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه این مرکز منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون، با عنایت به صلاحیت علمی، تجربه، تخصص و تعهد شما به موجب این حکم سرکار عالی را به عنوان مشاور رئیس و رئیس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منصوب می‌نمایم. امید است با استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از صاحبان خرد و تجربه در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خصوصا حوزه تقنین موفق باشید.

دستجردی در حالی رییس شورای راهبردی سلامت و رفاه مرکز پژوهش های مجلس شده است که در چند ماه گذشته پیشنهاداتی که برای شرکت در انتخابات شورای شهر و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس داشت را نپذیرفته بود.

او درباره حضور مرکز پژوهش های مجلس به خبرآنلاین گفت: "قوه مقننه در راس قواست و در برنامه ریزی، تنظیم بودجه و سیاست گذاری های کلان نقش بسیار مهمی دارد. همچنین نقش نظارتی بر دستگاه های اجرایی را هم برعهده دارد، به همین دلیل پذیرفتم در شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه مرکز پژوهش‌های مجلس فعالیت کنم."

دستجردی همچنین با تاکید بر پژوهشی بودن این فعالیت جدید گفت: "در بخش سلامت، کارشناسان بسیار خوب و زبده ای در کشور داریم که با کمک آنها و همچنین گروه های پزشکی مختلفی که در مجلس حضور دارند امیدوارم بتوانیم در تنظیم و پیش برد سیاست های راهبردی سلامت که دغدغه مردم و نظام است، مفید باشیم." 

گفتنی است دستجردی سابقه نمایندگی مردم تهران در دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را هم دارد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    39 78
    ادم مثبت و با وجدان نیاز به پست ندارد هر جا که باشد بنا به وجدان کاری از ظرفیتهای خود برای خدمت به مردم استفاده میکند هر چند کار مجلس شورای اسلامی بسیار پسندیده بود
  • ارش IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    60 78
    یکی از نادر وزیران دولت دهم که فقط و فقط به فکر کارو پیشرفت کار بود ایشان بوده اند .حیف شد
    • hadi IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      26 5
      میشه واضح تر بفرمایید؟ متوجه نشدم!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    32 7
    وحيد دستجردي براي بودن در بدنه اين دولت حيف بود
    • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      6 0
      كلا همه آدم ها براي بودن در بدنه اين دولت حيف هستند!
  • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    20 4
    وزیر سابق بهداشت، رییس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شد!! ميشه لطف كنين و بفرمايين فارسيش چي ميشه؟!؟؟؟؟؟؟
  • مهدی A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    7 3
    به نظر شخصی بنده دکتر دستجردی یکی از بهتر ین وزرای دولت نهم و دهم بعد از انقلاب سال 57 بودند . به یاد دارم زمانی در یک کنفرانس یکی از خبرنگاران در مورد عملکرد دکتر دستجردی از دکتر احمدی نژآد سوال پرسیدند ، دکتر احمدی نژاد در جواب گفتند که نمره دکتر دستجردی 20 می باشد .اما متاسفانه چند روز بعد دکتر دستجردی در عین شایستگی از سوی دکتر احمدی نژاد عزل شدند . واقعا متاسفم .
    • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      2 0
      خب دیگه کسی که در دولت دهم خوب کار کنه میذارنش کنار!