۰ نفر
۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۸

در صورت تخلف مهدهای کودک به ویژه در مسایل آموزشی و تربیتی نظیر آموزش رقص به کودکان، این سازمان در حیطه اختیارات خود بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کند.

 ایلنا نوشت:

  علی شاکری ، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه سازمان بهزیستی بر اجرای آیین نامه‌های آموزشی و تربیتی در مهدهای کودک تاکید دارد اعلام کرد : در صورت تخلف مهدهای کودک به ویژه در مسایل آموزشی و تربیتی نظیر آموزش رقص به کودکان، این سازمان در حیطه اختیارات خود بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کند.

او افزود : مهدهای کودک خصوصی هستند و بدون دریافت هیچ‌گونه یارانه یا معافیت و تسهیلات ویژه ، با مجوز سازمان بهزیستی و باید در چارچوب آیین‌نامه مربوطه فعالیت می‌کنند و نباید تخلف احتمالی معدودی از مهدهای کودک را به حساب تمامی مهدها گذاشت .

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اعلام اینکه بازرسی و نظارت مستمر توسط کارشناسان بهزیستی از مهدهای کودک انجام می‌شود ، گفت : با این وجود سازمان بهزیستی در صورت گزارش تخلف مهدهای کودک ، به صورت ویژه موضوع را بررسی می‌کند.

او ادامه داد: رسانه ها وظیفه روشنگری و نقد سازنده در چهارچوب اخلاق رسانه‌ای و حرفه‌ای را دارند و ما از طرح نقص‌ها و آسیب‌ها به منظور اصلاح فرایند کلی خدمات استقبال می‌کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 29668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =