در 3سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد، 2نفر کشته و 7نفر دیگر مجروح شدند.

 

فرمانده پلیس راههای شمال استان فارس به واحد مرکزی خبر گفت: در تصادف 3 خودروی تراکتور، پراید و وانت پیکان در محور شیراز- اصفهان کودکی یک ساله فوت شد و 2سرنشین دیگر پراید زخمی شدند.
سرهنگ سیروسی افزود: در این حادثه که صبح امروز سه شنبه در کیلومتر 20 پلیس راه آباده رخ داد به دلیل توجه نکردن پراید به جلو این خودرو با تراکتور تصادف کرد و وانت پیکان هم به علت ناتوانی در کنترل به پراید برخورد کرد که موجب فوت و زخمی شدن 3 نفرشد.

۵مجروح در تصادف تریلی و پراید
سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از مصدومیت 5 نفر در تصادف یک‌دستگاه تریلی هوو با یک ‌دستگاه سواری پراید در استان آذربایجان شرقی خبر داد و به فارس گفت: ساعت 14:50 دیروز دوشنبه بر اثر تصادف یک‌دستگاه تریلی هوو و یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 5 محور سراب - بستان آباد در استان آذربایجان شرقی 5 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده تریلی هوو اعلام کردند.

1کشته در تصادف محور اردستان- نایین
سرپرست پلیس راه استان اصفهان به واحد مرکزی خبر گفت: واژگونی خودرو در محور اردستان- نایین یک کشته برجای گذاشت. در این حادثه که بامداد امروز سه شنبه اتفاق افتاد یک دستگاه خودروی 405 واژگون شد و یکی از سرنشینان آن جان باخت.
سرهنگ انصاری علت حادثه را بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی اعلام کرد.
282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    8 0
    و این داستان تا ابد در ایران ادامه دارد....