مهر نوشت:

ستاد انتخاباتی حسن روحانی با صدور اطلاعیه ای جدید در رابطه با وقایع حسینیه جماران از افراط و تندروی های نابه هنگام ابراز نگرانی کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بزرگوار و صبور ایران

نگرانیم مبادا عده‌ای اهل افراط، با تندروی نابه‌هنگام، دانسته و ندانسته، در دام طراحان و مدافعان خشونت و سرکوب بیفتند و فضای آرام گفت‌وگو و رقابت را به سمتی ببرند که خدای ناکرده، حوادث تلخ انتخابات قبل تداعی شود و وجدان عمومی جریحه‌دار گردد. بخش اعظمی از همت و تدبیر ما باید مصروف این مهم شود که برای جوانان عزیز و پرشور، مشکل و گرفتاری پیش نیاید و فضای انتخاباتی با بگیر و ببند و غوغا و التهاب بدنام نگردد.

متأسفانه در حاشیه مراسم باشکوه و سخنرانی دکتر حسن روحانی در حسینیه جماران (مورخ ١٣٩٢/٣/١١) برای بیعت جوانان با آرمان‌های امام راحل، تقابل افراط و تندروی با شور و هیجان جوانان عزیز با مداخلۀ نیروهای امنیتی و پلیسی همراه شد و چند تن از اعضای جوان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی دستگیر شدند. خوشبختانه توانستیم با گفت‌وگو و تعامل، و با تدبیر و حوصله، اسباب آزادی اکثر بازداشت شدگان را فراهم کنیم. تلاش بی‌وقفۀ دکتر روحانی و اعضای ستاد برای آزادی چند دوست دیگر نیز ادامه دارد و امیدواریم که مذاکرات ما با دست‌اندرکاران امنیت کشور به نتیجه برسد و چشمان منتظر و نگران خانواد‌ه‌ها به دیدن فرزندان برومندشان روشن شود و فضای عمومی کشور برای حضور حداکثری و بی‌دغدغه در انتخابات رقابتی و خلق حماسۀ سیاسی بهتر آماده گردد.

/2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =